3875
Sök

PaintWorX

MrLoaded
603 Inlägg
14 april 2009
#5021
chrizz skrev:
Ni som har något otalt eller ouppklarade affärer mellan varandra tar det privat och inte i forumet.

Tråd rensad på förtal, andra onödiga personangrepp samt andra till den berörda diskussion relevanta inlägg som annars hade blivit löstryckta.
BRA!!!

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Hobby fotograf
23 Inlägg
14 april 2009
#5022
Va där i fredags å galet bra bilar smile ingen som va där o fotade när paul ville ha med mig på bild bredvid tiger skylinen? jag som hade tiger ränder på helga högerarmen gaddat!

Skicka gärna ett pm eller så

mvh andreas


MadLamb Racing
210 Inlägg
14 april 2009
#5023
Min röst låg på Generalen! Är otroligt imponerad av hela PaintWorx och Evolution Garage grymt hårda arbete och slit för att få klart de 8 bilarna till. Ett STORT tack för att ni förgyllt min vardag med era tokerier och galenskaper här i projekttråden och jag hoppas att man kan se fram emot nya projekttrådar och byggen i framtiden.
Jag hoppas verkligen att allt ordnar sig med ekonomin och att PaintWorx kommer kunna fortsätta att producera feta projektbilar.

Team Carkings
2 300 Inlägg
14 april 2009
#5024
Kändes lite som en konspiration mot Paul på Elmia. Men det är bara vad jag tycker=/
Det var RIKTIGT kul att se General Lee & co. Synd bara att man inte kunde titta lika nära som juryn.
Syclone hade GRYMT fin lack & tack Paul för demonstrationen med Loaded & dess kolfiberdelar=)
De bägge tvillingarna i montern kunde jag varit utan, lacken på den gule verkade konstig men resten var hur NICE som helst att se.
Lycka till i fortsättningen!!!

Alex


Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
14 april 2009
#5025
Svenska avundsjukan, samt företag som slåss mot varandra. Eller vad menar du?


Low is a lifestyle
956 Inlägg
14 april 2009
#5026
pattilatti2 skrev:
Svenska avundsjukan, samt företag som slåss mot varandra. Eller vad menar du?
Ja den där har man ju aldrig varit med om.. sjuka färger och byggen. Paul vet va som passar ihop..
De märkte man när man va där och pratade om sin egna bil

Hoppas han vilar ut nu och kommer igång till sommaren så man får se hans mini och dom andra 7bilarna med..

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Schwarz Funf
222 Inlägg
14 april 2009
#5027
Var på Elmia på lördag och tittade på Bilen som är absolut Finast och Bäst i sin klass =Bmw M3 CSL Loaded , måste säga att den är Sjukt fin på verkligheten!
Det stod en Tatuerad man bredvid den ville fråga om man fick sitta i den men BUMP så satte sig 2 tjejer i bilen i kanske 30 minuter sad  ... Här är lite bilder på bilen big_smile 
(om bilderna stör tråden så kan jag ta bort dom)

http://farm4.static.flickr.com/3334/3441650775_fe0b971179_b.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3636/3441617317_8ca848f6e3_b.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3608/3442433510_9044851c3d_b.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3600/3441620495_ddeab7dc13_b.jpg
Senast redigerat av mah88 (14 april 2009)

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
MrLoaded
603 Inlägg
14 april 2009
#5029
Ooooh vem f-n ä den tatuerade mannen mad

















Dagens födelsedagsba.........aaaah ja menar dagens gratulant big_smile han har klarat sitt första år som trettiåring STORT GRATTIS mekar´n önskar pappa Loaded lollol
Senast redigerat av gladiatorn (14 april 2009)

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Schwarz Funf
222 Inlägg
14 april 2009
#5030
Jill: hehe roligt att du gillar den big_smile

Gladiatorn:
Tatuerade mannen finns med på 2 bilden

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes

34 Inlägg
14 april 2009
#5031
gladiatorn skrev:
Ooooh vem f-n ä den tatuerade mannen mad


Dagens födelsedagsba.........aaaah ja menar dagens gratulant big_smile han har klarat sitt första år som trettiåring STORT GRATTIS mekar´n önskar pappa Loaded lollol
Det måste väl vara RAMBO P......sson Grattis på dagen från Alingsås också big_smilebig_smilebig_smile


OEM <3
6 957 Inlägg
14 april 2009
#5032
cocos skrev:
Bjork skrev:
bollen1986 skrev:

Blev inte sur för att du Lånade bilden men tänkte att det inte stog att den var lånad av mig bara....

Jo det blev ett bra ögonblick smile
Okej, men hade en tanke i bakhuvudet att om man ska se när Paul "tafsar" så måste man trycka på bilden
och voíla så är man inne på din sida tongue
Det där är inte "tafs"  det där är "KÄRLEK" if you mind... tongue
Kalla det va du vill tongue wink

OEM <3

Livsnjutare
362 Inlägg
14 april 2009
#5033
Tjena paul !
Grymt bra byggen.
Riktigt trevligt bemötande.
kul att du hade ordningsmakten med också wink
hoppas det rullar på vidare med jobb !
ha de gött !

mvh Kille som köpte tröja wink

vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
14 april 2009
#5034
CarbonFieSTa1 skrev:
Kändes lite som en konspiration mot Paul på Elmia. Men det är bara vad jag tycker=/
Det var RIKTIGT kul att se General Lee & co. Synd bara att man inte kunde titta lika nära som juryn.
Syclone hade GRYMT fin lack & tack Paul för demonstrationen med Loaded & dess kolfiberdelar=)
De bägge tvillingarna i montern kunde jag varit utan, lacken på den gule verkade konstig men resten var hur NICE som helst att se.
Lycka till i fortsättningen!!!

Alex
vänta tills du ser tvillingarna i solen! OMG, dem är för jävla snygga!

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

28 Inlägg
14 april 2009
#5035
CarbonFieSTa1 skrev:
Kändes lite som en konspiration mot Paul på Elmia. Men det är bara vad jag tycker=/
Det var RIKTIGT kul att se General Lee & co. Synd bara att man inte kunde titta lika nära som juryn.
Syclone hade GRYMT fin lack & tack Paul för demonstrationen med Loaded & dess kolfiberdelar=)
De bägge tvillingarna i montern kunde jag varit utan, lacken på den gule verkade konstig men resten var hur NICE som helst att se.
Lycka till i fortsättningen!!!

Alex
får man fråga vad du menar att lacken va konstig??

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
14 april 2009
#5036
missflostyle skrev:
CarbonFieSTa1 skrev:
Kändes lite som en konspiration mot Paul på Elmia. Men det är bara vad jag tycker=/
Det var RIKTIGT kul att se General Lee & co. Synd bara att man inte kunde titta lika nära som juryn.
Syclone hade GRYMT fin lack & tack Paul för demonstrationen med Loaded & dess kolfiberdelar=)
De bägge tvillingarna i montern kunde jag varit utan, lacken på den gule verkade konstig men resten var hur NICE som helst att se.
Lycka till i fortsättningen!!!

Alex
får man fråga vad du menar att lacken va konstig??
Alla har väl olika smak? Låt han få tycka som han vill. Han säger det inte för att kritisera utan han gillade den nog bara inte.

Bara som jämförelse: Jag  tycker Volvos T5Gul är Butt ugly men många gillar den som fan.. Inge fel på lacken i sig utan det är bara en åsikt. Den måste inte grunda på nå speciellt mer än ens egna intresse. tongue

Hoppas det var så han menade annars kopmmer jag att skämmas lite och känna mig dum.. tihi

Godnatt

Ont om hästkrafter är det gott om.

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
14 april 2009
#5037
Lampan skrev:
CarbonFieSTa1 skrev:
Kändes lite som en konspiration mot Paul på Elmia. Men det är bara vad jag tycker=/
Det var RIKTIGT kul att se General Lee & co. Synd bara att man inte kunde titta lika nära som juryn.
Syclone hade GRYMT fin lack & tack Paul för demonstrationen med Loaded & dess kolfiberdelar=)
De bägge tvillingarna i montern kunde jag varit utan, lacken på den gule verkade konstig men resten var hur NICE som helst att se.
Lycka till i fortsättningen!!!

Alex
vänta tills du ser tvillingarna i solen! OMG, dem är för jävla snygga!
Håller med, ut med bilarna i solen och fota nu! lollolbig_smile

//Edge

Gödseldräng
4 529 Inlägg
14 april 2009
#5038
sjuukt grymma bilar
ska jag vara helt ärlig så tycker jag du misslyckades med generalen inte rätt tema på en min
inget ont till paul som är en gud på att lacka men temat och framförallt fronten passade inte den på
utan den froten och general le samt flaggan så hade den varit grym som fan
min åsikt smile
hade jag haft råd hade jag lätt lämmnat in mina bilar hos paintworx för lack smile


FreddeK
15 april 2009
#5039
Karto skrev:
freddeponken vågade du inte komma fram och hälsa på mig och lampan?big_smiletongue
haha nej lampans tjej såg så dryg ut så jag vågade fasiken inte! men ni var söta när ni satt på era stolar brevid varandra=)

MrLoaded
603 Inlägg
15 april 2009
#5040
Kan inte alla medlemmarna 8ball utställnings-kitt big_smile ge lite planer för sina bilar och sig själva detta år?

Jag lovar ge vår plan med Loaded så snart alla andra 7 lämnat sina cool

Skulle även vara roligt att höra vad EVOLUTION gänget skall ha för sig under säsongen, de som mer eller mindre bott hos paintworx i dameröt loltongue och sist men inte minst, VAD SKALL SMEN GÖRA I SOMMAR tongue

Ps kan inte EVOLUTION gänget hjälpa å fixa hans bil så han inte slår rot? Ds
Senast redigerat av gladiatorn (15 april 2009)

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"


Sök