2652
Sök

PaintWorX

MINI-fil
158 Inlägg
15 september 2009
#5381
Härligt med MINI igen?


Os Difuntos
1 822 Inlägg
15 september 2009
#5382
Bara för att reta er lite. Detta projektet kommer bli något helt nytt i bilbyggarvärlden, en helt ny genre. Jag lovar er ni har inte sett nått liknande.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Har alltid rätt!
689 Inlägg
15 september 2009
#5383
baca skrev:
Bara för att reta er lite. Detta projektet kommer bli något helt nytt i bilbyggarvärlden, en helt ny genre. Jag lovar er ni har inte sett nått liknande.
Snacka om elakt! tongue

Bara o sätta sig i bilen och börja spionera!neutral

Livet är ett helvete, du är bjuden!

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
15 september 2009
#5384
baca skrev:
Bara för att reta er lite. Detta projektet kommer bli något helt nytt i bilbyggarvärlden, en helt ny genre. Jag lovar er ni har inte sett nått liknande.
åhh yikes nu vill man ju veta mer big_smile


Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 september 2009
#5385
Jag hörde lite på omvägar att de skall Taksänka o skärmbredda en Volvo Valp.. Och eventuelt förlänga och slänga i en Herrejössösmotor.. Med nån exklusiv lack för ett par tusen kronor litern... Men säg inte till nån att jag sagt de bara wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

86 Inlägg
18 september 2009
#5386
Paul starta en ny tråd när du vill visa nya projektet och lås den här.

rakäre
1 275 Inlägg
24 september 2009
Trådstartare
#5387
the first meeting with next years sponswers will be this weekend on sunday with a represant of the company from Denmark (Danmark)

  For all those "sound nerds" it looks like one of the cars will be using MTX

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
24 september 2009
#5388
Jag håller tummarna för att det blir ett bra sponsormöte!


229 Inlägg
25 september 2009
#5390
Jag har en '98 camaro som skulle vara ett fint objekt;) Lycka till med sponsorerna!


Evolution Garage
1 299 Inlägg
25 september 2009
#5391
Lycka till med sponsorerna!

Sky´s the limit...

Team RmR
393 Inlägg
25 september 2009
#5392
God luck and have fun paul smile

kommer gärna ner o tar mig en titt när det börjar dra igång cool
Senast redigerat av JaZoR (25 september 2009)


744 Inlägg
27 september 2009
#5393
du får väll hojta när du börjar behöva hjälp så får ja se om ja har tid å åka  ner till gbg

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

rakäre
1 275 Inlägg
28 september 2009
Trådstartare
#5394
it was more Lindas sponswer than mine................... but as it worked out it soon became our sponswer.

Next year there will be no maguiers ................. there is a new cat in town.................. Smart wax

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
28 september 2009
#5395
Grattis! Kul att mötet gav ett så bra resultat och spännande med "a new cat" dessutom.


Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
2 oktober 2009
#5396
Kalla mig gärna långsam men jag såg prec General lee på Reklam på tv för Tuning hits.. Nice Paul. big_smile

Ont om hästkrafter är det gott om.

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
8 november 2009
#5397
Även Paintworx har det kämpigt i dessa tider, som så många andra företag inom fordonsbranchen. Jag vet att Paul har, som vanligt, grymma idéer men just prioriterar han företagets överlevnad. Det kommande projektet finns än så länge bara i hans huvud. Ska han ha chansen att förverkliga dessa idéer behöver han mer inkomster så alla ni som tidigare i tråden skrivit att ni ska låta Paul lacka era bilar, upp till bevis. Hjälp honom genom att ge honom jobb!


744 Inlägg
8 november 2009
#5398
MrH skrev:
Även Paintworx har det kämpigt i dessa tider, som så många andra företag inom fordonsbranchen. Jag vet att Paul har, som vanligt, grymma idéer men just prioriterar han företagets överlevnad. Det kommande projektet finns än så länge bara i hans huvud. Ska han ha chansen att förverkliga dessa idéer behöver han mer inkomster så alla ni som tidigare i tråden skrivit att ni ska låta Paul lacka era bilar, upp till bevis. Hjälp honom genom att ge honom jobb!
mycket bra talat mannen

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

rakäre
1 275 Inlägg
15 november 2009
Trådstartare
#5399
But the crazy ass English man is still alive.......................just !!!!!!

"Chaser"  is now my winter car , but has a whole new look about her , pictures comming soon.

"General lee" is just keeping its mouth shut and watching the show at the minute , its a good thing that he is keeping quite , because he knows what is in store for him "IF" i take him to elmia again .

Like Mr.H said i am crawling around on my knees at the minute trying to make ends meet , "BUT THEY WILL NEVER TAKE ME ALIVE"

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

1 964 Inlägg
15 november 2009
#5400
så fort ja är klar med allt arbete så ska ja höra av mej till paul så han får en bil att lacka minst iaf big_smile


Sök