4043
Sök

Rosa bandet

Sleeper
3 084 Inlägg
28 oktober 2008
vilka leder då?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

508 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
Sushikocken skrev:
vilka leder då?

Tjejerna än så länge. Om killarna förlorar så ska Hasse Aro mfl ha kanin dräkt på sig big_smile

1 854 Inlägg
28 oktober 2008
Vad spelar det för roll vilka som ger mest, killarna eller tjejerna?

Går pengarna enbart till bröstcancerforskningen eller till all cancerforskning?

FreddeK
28 oktober 2008
RacingBunny skrev:
Sushikocken skrev:
vilka leder då?

Tjejerna än så länge. Om killarna förlorar så ska Hasse Aro mfl ha kanin dräkt på sig big_smile

det kan ju vara värt att inte rösta på killarna för att se det där!

FreddeK
28 oktober 2008
onej84 skrev:
Vad spelar det för roll vilka som ger mest, killarna eller tjejerna?

Går pengarna enbart till bröstcancerforskningen eller till all cancerforskning?

håller med dig men om det tävlas så stiger antalet drastiskt...sjukt jag vet men så är det tyvärr.

8 883 Inlägg
28 oktober 2008
Det blir 0kr i år med för min del....

Fotograf på tierpidag.se

1 963 Inlägg
29 oktober 2008
Så jävla värdelöst att allt går till bara bröstcancer tycker jag! Tycker ALLA pengar som doneras osv ska gå till ALL sorts cancer forskning.. Inte bara tjejer som får cancer, jag är ingen tjej.

Men are not born - Men are made

FreddeK
29 oktober 2008
Felax skrev:
Så jävla värdelöst att allt går till bara bröstcancer tycker jag! Tycker ALLA pengar som doneras osv ska gå till ALL sorts cancer forskning.. Inte bara tjejer som får cancer, jag är ingen tjej.

Mää jag är ju kille och vad får jag ut av detta...bla bla bla

äsch sluta och tänk ett steg längre...man måste ibland inrikta sig på något för att kunna få in pengar och nu var det bröstcancer. Sen är det ju så att kommer dom på ett botemedel eller hur cancer bildas så kommer utvecklingen även klara upp dom flesta sorters cancer.

508 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
Felax skrev:

Så menar du att du skänker pengar till annan forskning inom cancer då? Jag har gett en slant till sånt som tjejer inte har men kan va bra å ha tongue wink

9 108 Inlägg
29 oktober 2008
Ringde tre gånger på 9:90-numret för att försöka vinna en ful rosa bil som man kunde sälja sedan men det sket sig wink

Tycker det är lite överreklamerat ärligt talat, det är ju faktiskt "bara" 1 av 33 som dör efter att ha fått diagnosen bröstcancer medans det i prostatacancerns fall är mer än en fjärdedel som dör, men det är ju bara gamla gubbar så det är väl ingen som bryr sig? Könsdiskriminering någon? wink

Kollade inte klart på galan, var det någon som ringde på miljontelefonen?

Häst
1 099 Inlägg
29 oktober 2008
MilleN skrev:
..Tycker det är lite överreklamerat ärligt talat, det är ju faktiskt "bara" 1 av 33 som dör efter att ha fått diagnosen bröstcancer medans det i prostatacancerns fall är mer än en fjärdedel som dör, men det är ju bara gamla gubbar så det är väl ingen som bryr sig? Könsdiskriminering någon? wink...

Där har vi en av anledningarna till att jag inte skänker något till rosa bandet.

Än är inte den sista idioten född..

508 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
Ringde tre gånger på 9:90-numret för att försöka vinna en ful rosa bil som man kunde sälja sedan men det sket sig wink

Tycker det är lite överreklamerat ärligt talat, det är ju faktiskt "bara" 1 av 33 som dör efter att ha fått diagnosen bröstcancer medans det i prostatacancerns fall är mer än en fjärdedel som dör, men det är ju bara gamla gubbar så det är väl ingen som bryr sig? Könsdiskriminering någon? wink

Ful rosa bil?! D va d värsta mad haha Hade lätt velat ha den, dock va den rätt ful bortsett lacken wink
Men hur som helst, kan till viss del hålla med dig men jag skänker pengar till både och...

Och miljontelefonen va d ingen som ringde på hmm

508 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
DoT skrev:
MilleN skrev:
..Tycker det är lite överreklamerat ärligt talat, det är ju faktiskt "bara" 1 av 33 som dör efter att ha fått diagnosen bröstcancer medans det i prostatacancerns fall är mer än en fjärdedel som dör, men det är ju bara gamla gubbar så det är väl ingen som bryr sig? Könsdiskriminering någon? wink...

Där har vi en av anledningarna till att jag inte skänker något till rosa bandet.

Ja d va ju mogen inställning hmm

Häst
1 099 Inlägg
29 oktober 2008
RacingBunny skrev:
DoT skrev:
MilleN skrev:

Ja det är det väl? roll

9 108 Inlägg
29 oktober 2008
hehe, det kändes dumt att kalla en sån här bil för något annat än ful smile:

http://www.einfach-autos.de/bildergalerie/chevrolet/matiz/chevrolet-matiz-1.jpg

Lite synd att ingen ringde på miljontelefonen dock så mycket pengar som vissa har smile Hade jag varit förmögen hade det ju helt klart varit värt den publiciteten och respekten man skulle få för att skänka en tiondel av månadslönen (*host* Zlatan *host*)

508 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
DoT skrev:
RacingBunny skrev:
DoT skrev:

Ja det är det väl? roll

Så ska jag som inte har nått dinglande mellan benen skita i att ge till "eran" forskning?
Senast redigerat av RacingBunny (29 oktober 2008)

Häst
1 099 Inlägg
29 oktober 2008
RacingBunny skrev:
DoT skrev:
RacingBunny skrev:

Ja det är det väl? roll

Så ska jag som du inte har nått dinglande mellan benen skita i att ge till "eran" forskning?

Va? Sätt ihop en mening som är läsbar nästa gång? roll

508 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
DoT skrev:
RacingBunny skrev:
DoT skrev:
Ja det är det väl? roll

Så ska jag som inte har nått dinglande mellan benen skita i att ge till "eran" forskning?

Jag droppar, jag sa inte att du behövde skänka 9.90kr för att bidra till forskningen, bara att du hade lite vriden inställning...
Senast redigerat av RacingBunny (29 oktober 2008)

Häst
1 099 Inlägg
29 oktober 2008
RacingBunny skrev:
DoT skrev:
RacingBunny skrev:

Jag droppar, jag sa inte att du behövde skänka 9.90kr för att bidra till forskningen, bara att du hade lite vriden inställning...

Om jag ångrar mig så kan jag ju skänka nästa gång det kommer en rosa bandet gala.. Om typ.. 1 vecka? roll

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
29 oktober 2008
MilleN skrev:

Ja, att 1 av 33 dör av det är ju alldeles för lite och väldigt dumt att skänka en slant då.. ?

Det dem kommer på i forskningen om bröstcancer kanske man kan använda till annan sort cancer också? Någon som tänkt på det.

Om din mamma får bröstcancer kanske du tänker annorlunda..?

I do it my way

Sök