3754
Sök

We learned at a early age that FWD Sucks! vart hitta dekal?

Gödseldräng
4 529 Inlägg
4 november 2008
Sam176 skrev:
Typiskt folk som underskattar framhjulsdrift

//Sam

hahahahahahaha

bitter besserwisser
644 Inlägg
4 november 2008
blomman_rular skrev:
innan du yttrar dig om felstaving på engelska så kan du ju lära dig svenska först!! trots stavas bara med ett T!!! men saab folk kanske inte kan de så bra..

Man börjar även en mening med storbokstav, sedan efter utropstecken eller frågetecken följer stor bokstav och det heter "det" inte "de"
Även namn, så som Saab stavas med storbokstav.

Sen är det inte ett stavfel utan ett grammatikfel som begåtts.

Att folk, som du, inte kan läsa mellan raderna och inse humor är en helt annan fråga.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Arg Snickare
875 Inlägg
4 november 2008
Finns inte den där dekalen på dekaltrimm.se ?

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
4 november 2008
Ja vad ska man säga=) jag kan då inte stava men,men spela roll då i detta samanhang? Tuff dekal iaf skulle också kunna tänka mej en sån dekal:P

Bakhjulsdrift är ju MKT roligare att köra om man ska leka, vem tycker inte det? för mej som gillar att åka brett osv är RWD det självklara valet.

Framhjulsdrift mer effekt på hjulen, kanske tar sej fram bättre på vintern och för mej kanske det skulle bli mindre däckbyten eftersom jag gillar att bränna gummi...för bränna gummi med FWD är inge bra fördrivknutarna och heller inge roligt..

Självklart är det många som säger sej själv gilla FWD jo varför då? för att det inte finns många normala bilar idag som tillverkar RWD bilar förutom tex BMW och superbilar som kostar aldelles för mkt.. så gillar man inte tex bmw så gillar man FWD så känner jag iaf.. för dom flesta som kört RWD tycker ju att det är mkt skojjigare än FWD... ajja skrev av mej lite iaf=)

Sen snälla Saab och volvo folk sluta klanka på varandra hela tiden!

///Widell

756 Inlägg
4 november 2008
kan man inte ha roligt i en fwd???

då är det dags at lära sig köra:P

har själv haft en sladd med min saab folkrace bil i 500meter utan problem och derefter tatt in kontra til nästa sväng

kimsern
saab 90 aero t16 "kruttvogna"
projekt tråd

313 Inlägg
4 november 2008
saabgutten skrev:
kan man inte ha roligt i en fwd???

då är det dags at lära sig köra:P

har själv haft en sladd med min saab folkrace bil i 500meter utan problem och derefter tatt in kontra til nästa sväng

klart man kan ha kul med fwd men inte lika kul som rwd tycker jag.

///Widell

756 Inlägg
4 november 2008
men 4wd slår alting:P

kimsern
saab 90 aero t16 "kruttvogna"
projekt tråd

1 661 Inlägg
4 november 2008
saabgutten skrev:

Då blir det en fråga om effekt också.

Att bara busköra så är ju RWD roligast. Därför ska man ha RWD på nån äcklig vinterhäck. AWD på seriösa bilen. Och FWD... hmm Pendlarbilen eller nåt.  wink

313 Inlägg
4 november 2008
Hardjim skrev:
saabgutten skrev:

Då blir det en fråga om effekt också.

Att bara busköra så är ju RWD roligast. Därför ska man ha RWD på nån äcklig vinterhäck. AWD på seriösa bilen. Och FWD... hmm Pendlarbilen eller nåt.  wink

4wd seriöst? Rwd på en äcklig vinterhäck? njäe så är det väll inte .... Men 4wd och Rwd är ju roligare vid lek än FWD.. för som vissa snackar om tex dra kryckan det är inge roligt. Och att det handlar om Effekt så äre väll alltid 4wd som rwd, mer effekt = roligare att leka smile

///Widell

DK - Drift King
37 Inlägg
7 november 2008
Innan vi fortsätter med frågan angående vilket som är roligast eller bäst AWD eller FWD eller RWD så ska jag bara förtydliga frågan och säga att man får göra dekalen själv eller lämmna in den bilden så fixar din närmaste reklam makare den åt dig ! :-)

Tydligen finns den inte på Dekal Trim..

"Ju mer jag lär mig om kvinnor, ju mer älskar jag min bil"

16 Inlägg
11 mars 2009
dekaltrim har den under coola loggos... tongue

__r0b1n skrev:
Epitaph skrev:
dekaltrim gör väl efter önskemål? Annars är google ett hett insider-tips....

jaa har sökt men hittar inget på google. men tänkte eftersom att den är relativt vanlig borde det finnas någon sida. hehe

Saabvilde!
1 708 Inlägg
11 mars 2009
niclas_swe skrev:
blomman_rular skrev:
innan du yttrar dig om felstaving på engelska så kan du ju lära dig svenska först!! trots stavas bara med ett T!!! men saab folk kanske inte kan de så bra..

Man börjar även en mening med storbokstav, sedan efter utropstecken eller frågetecken följer stor bokstav och det heter "det" inte "de"
Även namn, så som Saab stavas med storbokstav.

Sen är det inte ett stavfel utan ett grammatikfel som begåtts.

Att folk, som du, inte kan läsa mellan raderna och inse humor är en helt annan fråga.

Det heter SAAB. wink

Nej, nu var jag överjävlig. Fel av mig! wink

EDIT: felstavning. wink
Senast redigerat av Larsson_Power (11 mars 2009)

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
11 mars 2009

Audis in Scandinavia Crew

337 Inlägg
11 mars 2009
Hehe! Redan när jag såg topic va jag bombsäker på att detta gällde en Volvo 700/900 serie tongue
Ingen som behöver bli förbannad nu... bara en tanke tongue

7 277 Inlägg
11 mars 2009
steifan skrev:
En jag känner har "I've got 99 problems, but FWD aren't one of them" tongue

Det ska vara "ain't one of them" wink

Nej jag orkar inte försvara FWD, folk får tycka vad fan dom vill big_smile

371 Inlägg
11 mars 2009
Från "hitta en dekal" till vilket som e roligast, fwd,rwd,awd !? joodåå såå atte!!

Life is a bitch, then u die

huh?
10 427 Inlägg
12 mars 2009
Brains skrev:
steifan skrev:
En jag känner har "I've got 99 problems, but FWD aren't one of them" tongue

Det ska vara "ain't one of them" wink

Nej jag orkar inte försvara FWD, folk får tycka vad fan dom vill big_smile

Det ska vara '"I've got 99 problems, but FWD ain't one", dvs inte 'them' heller.

Ain't är ju talspråk för övrigt, men skulle tydligen vara så wink
Senast redigerat av steifan (12 mars 2009)

Pan
12 mars 2009
Hade tråkigt!

http://img15.imageshack.us/img15/9290/kalle.jpg

blev lite lustigt kalle pissar på framhjulsdrift suger! haha aja wink

Diesel är det enda rätta!
229 Inlägg
8 november 2011
2 år sen någon skrev i denna tråden, men vilken längd e bäst å beställa till 740 sedan?

Sök