3621
Sök

Saab 9-3 SS Aero - 110525 - Maptunad

744 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
090402
https://www1.garaget.org/gallery/archive/55857/610479_3yhv8x.jpg
Nu har jag kört iväg bilen till lackeraren

1 043 Inlägg
2 april 2009
härligt! smile ska bli kul att se.. hur lång tid kan de ta?

4 663 Inlägg
2 april 2009
nice big_smile

744 Inlägg
3 april 2009
Trådstartare
axza skrev:
härligt! smile ska bli kul att se.. hur lång tid kan de ta?

Ja, det är gött smile kommer nog att få tillbaka den under april någongång. vet inte någon mera exakttid.

7 Inlägg
5 april 2009
Ser riktigt bra ut.. Keep going.. /Henke

Cambrant
5 april 2009
Wooow! Snyggt bygge.

När du är klar så kan du väl fortsätta på min då ? big_smile

Ne seriöst tror detta kommer bli sjukt snyggt. Röd är ju min favvofärg på bilar me.

457 Inlägg
5 april 2009
Nej men seriöst Jimmu, jag tror det är fler än jag nu som vill veta vad som händer på lackeringen, alltså en liten, liten ledtråd! En liten vad som händer? Snälla? smile

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
5 april 2009
Aern skrev:
Nej men seriöst Jimmu, jag tror det är fler än jag nu som vill veta vad som händer på lackeringen, alltså en liten, liten ledtråd! En liten vad som händer? Snälla? smile

Jag röstar på Jet Black eller Cosmic Blue big_smile

Rock'n Roll

744 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Henke_A skrev:
Ser riktigt bra ut.. Keep going.. /Henke

Tack så mycket! Kul att du gillar det!
Cambrant skrev:
Wooow! Snyggt bygge.

När du är klar så kan du väl fortsätta på min då ? big_smile

Ne seriöst tror detta kommer bli sjukt snyggt. Röd är ju min favvofärg på bilar me.

Det gör jag absolut! wink Tack tack!

Aern skrev:

Det händer inte ett dugg för tillfället, killen som ska lackera håller nog på med sin MC dygnet runt nu, han ska ställa ut på elmia så min bil kommer nog inte att påbörjas förrän efter påsk.
Men jag lovar att komma med uppdateringar.
Ska köra upp front, sidokjolar och dörrhandtag som ska lackas i början av den här veckan har jag tänkt mig.
Hoppas även att grejerna som ska kolfiber draperas skickas iväg under veckan. man jag har inte bestämmt mig till 100% om jag även ska skicka iväg motorkåpan eller ej.

TenZer skrev:

Jet black vore grymt, men som bas kommer den fortfarande vara laserröd, blir så dyrt om det ska lackas om i en helt annan färg tongue
Men det kommer bli ett motiv efter sidan på den iaf, kommer posta bilder i tråden när vi kommit så långt:)

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
6 april 2009
Jimmu skrev:
TenZer skrev:

Jet black vore grymt, men som bas kommer den fortfarande vara laserröd, blir så dyrt om det ska lackas om i en helt annan färg tongue
Men det kommer bli ett motiv efter sidan på den iaf, kommer posta bilder i tråden när vi kommit så långt:)

Men laserröd mot kolfiberdetaljer kommer bli riktigt gött det å cool

Rock'n Roll

744 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
090408
https://www1.garaget.org/gallery/archive/55857/615485_t4voic.jpg
Idag fick jag hem ett par LED-slingor från Hongkong, kommer nog bli riktigt bra tror jag smile

4 663 Inlägg
8 april 2009
de ser exakt lika danna ut som stylingwebben säljer

744 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
de ser exakt lika danna ut som stylingwebben säljer

Det kan nog stämma, men det blev mycket billigare att ta hem dem själv:D

231 Inlägg
16 april 2009
vart de billigare än 200 spänn?tongue Från Hongkong:P Hur går de me lackeringen mannen?

744 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Dewen skrev:
vart de billigare än 200 spänn?tongue Från Hongkong:P Hur går de me lackeringen mannen?

Japp, det blev billigare att skicka dom från HK lol
Det får vi se, får åka upp och knäppa ett kort i morn eller på måndag.
Var där med fronten, dörrhandtagen och sidokjolarna igår, då hade han slipat den plåtren runt listerna, för att tennspacla igen dem.

231 Inlägg
16 april 2009
ska du inte ha några sidolister? de tog ja bort på min 900:a..snyggt som fan..men har fått ett par märken på sidorna av nissar som bara slänger upp dörren:S

744 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Dewen skrev:
ska du inte ha några sidolister? de tog ja bort på min 900:a..snyggt som fan..men har fått ett par märken på sidorna av nissar som bara slänger upp dörren:S

nej, det blir inga sidolister. Får tänka på vart jag parkerar i fortsättningen big_smile

1 043 Inlägg
19 april 2009
hur går det?

mötte dig i en 740 igår wink tydligen känner du tjejen min.. Ida Säker tongue världen är bra liten!

744 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
axza skrev:
hur går det?

mötte dig i en 740 igår wink tydligen känner du tjejen min.. Ida Säker tongue världen är bra liten!

Stämmer bra det, mötte er på bôgen wink
Det går väl sådär eller vad man ska säga, bilen står vid lackeraren, han har slipat ner den runt listerna och ska börja tennspackla den i början av veckan. 
Han har även börjat fixa till en liten skada på huven och plockat bort alla listernasom behövs.

Imorgon ska jag hem och polera upp strålkastarna lite, finns inte mycket mera man kan göra när bilen inte står hemma.
Får städa ur garaget eller nåt big_smile

1 043 Inlägg
19 april 2009
härligt smile

det är på g iaf.. går väl ganska fort bara han börjar slipa smile

Sök