Allt ska in i bilen e bara högtalarna kvar som ska in men har inte bestämmt mig för om jag ska ha dubbla 6,5" i dörrarna eller bara en o 2 i hatthyllan?Kom gärna med förslag=)
Har en fråga angående turbo trycket i min bil tacksam för svar någon som vet vad laddtrycket ska ligga på orginal?För min laddar 0.3-0.4 typ e det inte lite lite?
Ja jag hade också för mig att de var mer:S.. Hmm får man på o plocka ur turbon igen ett jävla jobb:/..Hmm nä inte mer än vad jag har gjort nu jo ska slänga in ett steg 2 chip också men de får vänta så länge.
Kolla så att inte westgate klockan sitter galet eller läcker! Det händer ju att dom blir slitna å då kan du bara göra en böj på armen så att den blir kortare på det viset får du upp laddet! Men det bästa e att få tag i en som inte läcker!
Kolla så att inte westgate klockan sitter galet eller läcker! Det händer ju att dom blir slitna å då kan du bara göra en böj på armen så att den blir kortare på det viset får du upp laddet! Men det bästa e att få tag i en som inte läcker!
Lycka till
Hmm ja de kan vara den som sitter dåligt vi hade av den sist när tubon lossnade så kan vara dåligt ditt satt igen. Tack ska du ha ska ta o kolla det i helgen:)
Fick inte av hela idag men de flesta skruvarna/muttrarna e av men min 10 hylsa gick inte o använda mera gjorde en special grej för att få att muttrarna men sen fick jag inte av hylsan igen:P..Har hur många hylsor som helst av alla andra men bara en 10:a:S