Det där ser ut som ljusgröna spridare, inte de mörkgröna R-spridarna. Eller är det fotot som luras?
Har ingen aning dom är nya sen vet ja inte va betäkningen på R-spridarna är men dom ser ljusgröna utdom heter i alla fall 0 280 150 558 och dom skulle klara 400 hk i alla fall och det räcker för mej är inte ute efter nå mer...
Det händer inte så mycket just nu fick reda på att blocket var för slitet för att boras så i dag har jag varit i väg och köpt ett annat block så nu får vi se om det är nå bättre hoppas på de i alla fall ..
jag kommer med mer info så fort de börjar hända nått...
Nu börjar de hända lite i alla fall lite krångel med de nya blocket med men nu ska de nog lösa sejsen har jag fått hem lite roliga saker alla pakningar lager bultar mm.mm + den nya turbon en GT28 RS bb
Nu börjar de hända lite i alla fall lite krångel med de nya blocket med men nu ska de nog lösa sejsen har jag fått hem lite roliga saker alla pakningar lager bultar mm.mm + den nya turbon en GT28 RS bb
Missa inte att porta WG hålet i avgashuset innan du monterar turbon så slipper du skenladd.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-