6 november 2008
Trådstartare
MissMotor_ skrev:
TheFinnishFlash skrev:
hmm sen kan man ju undra en sak, vilken schäfer hade inte börjat skälla om det kom in en autistisk unge å börja skrika å klappa händerna ? tror nog många hade gort det faktist. schäfer är ju rätt så vaktiga av sig vad jag vet ?
sen är inte min kusin någon unge..utan han är 24 år och väger typ 130 kilo...
Absolut jag har förståelse för att vissa hundar tycker att handikappade är lite läskiga.
MEN då det går så långt så att dom tar till tänderna är det ju nått fel. Spec om det var helt oprovocerat.
Jätte svårt att säga då man ej vet hur det gick till om hunden kände sig trängd eller markerade före osv men för mig låter det som om denhär hunden mått dåligt en längre tid plus att du var medveten om att han markerat mot människor förut och det ska inte accepteras. Det är ju du som ska bestämma. Men i dehär faller är det hunden.
Hade du tagit tag i det från början hade det troligtvis aldrig blivit såhär.
Jo det är sant
![hmm](img/smilies/hmm.png)
han har mått dålig ända sen jag började jobba..och det är ett bra tag.. 1år rättare sagt..men men, nu ska han få det bra
![smile](img/smilies/smile.png)
Det är ingen ide att jag kommer och hällsar på han sen va ?
![sad](img/smilies/sad.png)
(
När den här ulänningen kom, så vet jag inte om han markerade eller inte..han hoppade upp på hans bröst å skällde...då börja han skrika och vifta med händerna å tänka springa..men..ja det är ju inte normalt att hunden gorsde så vilket fall
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Senast redigerat av TheFinnishFlash (6 november 2008)
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden