vi är ett gäng killar som har hyrt gamla halkbanan i eksjö,("Tranåsvägen") och in mot Kisa & Österbymo vi ska köra lite konkörning och lite patetiskt drifting ...får väl säga så när det inte är några värsting bilar precis,sist vi hyrde den för nån månad sedan var det ganska bra uppslutning vi var 16 bilar hade skit kul får jag nog lov att säga även om inte alla hade så roliga bilar, men nu blir det en gång till innan all snö landar för att stanna :)skulle vara kul om det var fler som kommer, vi kommer ta ett litet inträde på 50:- tror ja det var sagt sen kommer vi även sälja korv och läsk, vi börjar vid kl.08-00-14.00 på lördag alltså hör gärna av er om det är nåt ni undar över//tobbe
ps.hjälm och långärmade tröjor och handskar måste användas, allt för egen säkerhet ds.vi kommer ha grymt skoj
Senast redigerat av Tenacious_Dboy (11 november 2008)
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
skit när man kan köra med en bil så har man inga handskar eller hjälm sen hjälm när man kör konbana ?
ja det är konbana men även driftingm säkerhet först men kommer du så går det nog ordna fram en hjälm, men du behöver inte ha nån värsting hjälm och handskar behöver ju inte vara några tävlningshandskar, crosshanskar eller nåt iaf
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
måste ja starta en ny tråd eller går det ändra när man redan skrivit en tråd? 'glömde visst skriva ("Angående" halkbanan i Eksjö 15/11 -08 "buskörning") glömde ju kolla reglerna sorry
måste ja starta en ny tråd eller går det ändra när man redan skrivit en tråd? 'glömde visst skriva ("Angående" halkbanan i Eksjö 15/11 -08 "buskörning") glömde ju kolla reglerna sorry
Ingen fara Det ser bra ut som det gör nu, Tack
MVH
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
om nån vill byta en rostig volvo 440 mot en e30 så lovar jag att komma och köra köra med fwd känns meningslöst och att ta ut T/A för en sådan körning vore självmord ^^
ja imon får det bli att kränga däck har ju en uppsättning på 4 byten bakdäck iaf som ska ta slut så jag hoppas de blir en lyckad dag, tror väl inte vädret kommer vara så fint men skit samma man kör ju inte cab iaf
om nån vill byta en rostig volvo 440 mot en e30 så lovar jag att komma och köra köra med fwd känns meningslöst och att ta ut T/A för en sådan körning vore självmord ^^
Men du hade dött med stil!
Till rådskaparen; Kul initiativ och idé. Värt att tänka på (även om jag som ovan kör framhjulsdrift, grr) inför kommande snöfall. Om det blir något alls i år vill säga...
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)