Det verkar svårt men jag skulle tro att man: Klipper ut två likadana tygbitar som passar runt ratten och sedan syr(och limmar?) man ihop det där bak eller neråt mitten ifall ni förstår?
Det verkar svårt men jag skulle tro att man: Klipper ut två likadana tygbitar som passar runt ratten och sedan syr(och limmar?) man ihop det där bak eller neråt mitten ifall ni förstår?
Jaa jag tror jag förstår, känns som det ska bli så tajt att sy bara:/ men limning och sy kanske vore nåt.
Jaa jag tror jag förstår, känns som det ska bli så tajt att sy bara:/ men limning och sy kanske vore nåt.
Tajt och tajt, syr du läder så blötlägger du ju lädret innan du syr i det och då utvidgas lädret ju.
Sen när det torkar så krymper det ihop och sitter som formgjutet över rattens former.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P