Tack ska ni ha som sagt , han svarar inte nu när ja ringt, å att chansa å åka till gbg utan något att gå på känns sådär.. har bara ett nummer , som inte finns registrerat någonstans
ta reda på vad han heter i efternamn och gå in på www.bday.se och slå på namnet och i göteborg. det kan juh inte finnas allt så många som heter Fredrik och har det efternamnet. sen slår du upp telenummer på hitta.se / eniro.se sen ringer du hem till han istället.
- Andreas
aa får försöka , vet dock inte hur ja ska få reda på vad han heter i efternamn... men tack för att ni alla försöker hjälpa till! det värmer
hur ska du då får tag på "mr nicke" då??? hans mobilnummer är ej registrerat. och någon adress till annonsen finns ej.
kontakter....
lät onekligen så åtminstone.
__r0b1n skrev:
Frozen1985 skrev:
__r0b1n skrev:
Tack ska ni ha som sagt , han svarar inte nu när ja ringt, å att chansa å åka till gbg utan något att gå på känns sådär.. har bara ett nummer , som inte finns registrerat någonstans
ta reda på vad han heter i efternamn och gå in på www.bday.se och slå på namnet och i göteborg. det kan juh inte finnas allt så många som heter Fredrik och har det efternamnet. sen slår du upp telenummer på hitta.se / eniro.se sen ringer du hem till han istället.
- Andreas
aa får försöka , vet dock inte hur ja ska få reda på vad han heter i efternamn... men tack för att ni alla försöker hjälpa till! det värmer
de där är lätt dina fälgar! du måste fan öka innan han bli misstänksam, verkar nästan som de då han inte svarar..be en polare ringa så han tror att det är flera som är intresserade!
Om jag minns lagen rätt så har man ingen rätt att bara ta tillbaka sina saker heller, då den som säljer dem kan ha köpt det i god tro av någon. Eller har den lagtexten/tolkningen ändrats?
Om jag minns lagen rätt så har man ingen rätt att bara ta tillbaka sina saker heller, då den som säljer dem kan ha köpt det i god tro av någon. Eller har den lagtexten/tolkningen ändrats?
god tro finns ej kvar.
Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
god tro finns ej kvar.
å vet man inte dimensionen/märket å slarvat bort kvittot på nya fälgar + lägger in en bild hämtad från nätet så är det fan inte hans fälgar..Å då har man rätt å göra vafan man vill!
inget skitsnack med uppmaning till brott är det hans fälgar så har han rätt genom att ta tillbaka fälgarna med eller utan polis bara att inget olagligt sker
Även om det är hans fälgar så har han inte alls rätten att ta dom. Kan tjuven lagboken så kan han polisanmäla ägaren Sjukt men sant. Syster blev nämligen uppmanad av polisen att hon inte fick ta sin cykel när den hade blivit stulen om hon såg någon cykla på den
Sorry för upprepning hann inte läsa hela tråden, men det stämmer ja :S