3852
Sök

20" Ace Executive Stulna !

726 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
Frozen1985 skrev:
__r0b1n skrev:
Tack ska ni ha smile som sagt , han svarar inte nu när ja ringt, å att chansa å åka till gbg utan något att gå på känns sådär.. har bara ett nummer , som inte finns registrerat någonstans

ta reda på vad han heter i efternamn och gå in på www.bday.se och slå på namnet och i göteborg. det kan juh inte finnas allt så många som heter Fredrik och har det efternamnet. sen slår du upp telenummer på hitta.se / eniro.se sen ringer du hem till han istället.

- Andreas

aa får försöka , vet dock inte hur ja ska få reda på vad han heter i efternamn... men tack för att ni alla försöker hjälpa till! det värmer

987 Inlägg
20 november 2008
hur ska du då får tag på  "mr nicke" då???
    hans mobilnummer är ej registrerat. och någon adress till annonsen finns ej.

kontakter....

lät onekligen så åtminstone.
__r0b1n skrev:
Frozen1985 skrev:
__r0b1n skrev:
Tack ska ni ha smile som sagt , han svarar inte nu när ja ringt, å att chansa å åka till gbg utan något att gå på känns sådär.. har bara ett nummer , som inte finns registrerat någonstans

ta reda på vad han heter i efternamn och gå in på www.bday.se och slå på namnet och i göteborg. det kan juh inte finnas allt så många som heter Fredrik och har det efternamnet. sen slår du upp telenummer på hitta.se / eniro.se sen ringer du hem till han istället.

- Andreas

aa får försöka , vet dock inte hur ja ska få reda på vad han heter i efternamn... men tack för att ni alla försöker hjälpa till! det värmer

i like it load

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
20 november 2008
Du kanske får skynda dig lite om du vill se FÄLGARNA igen, sånna där FÄLGAR är nog inte så svåra att få sålda för det lilla priset.

SKYNDA SKYNDA SKYNDA
Senast redigerat av Nazty (20 november 2008)

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

3 650 Inlägg
20 november 2008
de där är lätt dina fälgar! du måste fan öka innan han bli misstänksam, verkar nästan som de då han inte svarar..be en polare ringa så han tror att det är flera som är intresserade!

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
20 november 2008
jAG HAR ADRESSEN TILL HAN!

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

112 Inlägg
20 november 2008
SOLFILM skrev:

Hur då???

Bära eller Brista?!

475 Inlägg
20 november 2008
Kjellander skrev:
SOLFILM skrev:

Hur då???

Har skrivit på pm till han som blivit av med fälgarna att han kan ringa! Så kan han själv fixa det med att titta på dom!

Solfilms montör

Kolm
20 november 2008
Kom ihåg å skriv hur detta gick tongue Är riktigt spännande.

3 650 Inlägg
20 november 2008
SOLFILM skrev:
Kjellander skrev:
SOLFILM skrev:

Hur då???

Har skrivit på pm till han som blivit av med fälgarna att han kan ringa! Så kan han själv fixa det med att titta på dom!

hur menar du nu?

475 Inlägg
20 november 2008
HAr skrivit till rob1in att han kan ringa! Så ska han få adressen till han som säljer fälgarna!

Solfilms montör

41 Inlägg
20 november 2008
Om jag minns lagen rätt så har man ingen rätt att bara ta tillbaka sina saker heller, då den som säljer dem kan ha köpt det i god tro av någon. Eller har den lagtexten/tolkningen ändrats?

1 418 Inlägg
20 november 2008
Bjurran skrev:
Om jag minns lagen rätt så har man ingen rätt att bara ta tillbaka sina saker heller, då den som säljer dem kan ha köpt det i god tro av någon. Eller har den lagtexten/tolkningen ändrats?

god tro finns ej kvar.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

1 688 Inlägg
20 november 2008
Har du inte bilen försäkrad då? Du borde få nya fälgar, däck, bromsar osv.  tongue

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

269 Inlägg
20 november 2008
kan säga till 100% att det är 225/30/20 nankang då dom inte tillverkas i 235/30/20...

Så det är säkert dina

VW Passat R Tdi 4motion

3 650 Inlägg
20 november 2008
Lindberg88 skrev:
Bjurran skrev:

god tro finns ej kvar.

å vet man inte dimensionen/märket å slarvat bort kvittot på nya fälgar + lägger in en bild hämtad från nätet så är det fan inte hans fälgar..Å då har man rätt å göra vafan man vill! tongue cool
Senast redigerat av Kesler (20 november 2008)

726 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
Losgard skrev:
Har du inte bilen försäkrad då? Du borde få nya fälgar, däck, bromsar osv.  tongue

klart jag har! men han ska väl inte komma undan för det och tjäna pengar på mina grejjer, plus att jag har ju en självrisk isf som måste betalas

berneke
20 november 2008
loudness skrev:
inget skitsnack med uppmaning till brott är det hans fälgar så har han rätt genom att ta tillbaka fälgarna med eller utan polis bara att inget olagligt sker

Även om det är hans fälgar så har han inte alls rätten att ta dom. Kan tjuven lagboken så kan han polisanmäla ägaren wink Sjukt men sant. Syster blev nämligen uppmanad av polisen att hon inte fick ta sin cykel när den hade blivit stulen om hon såg någon cykla på den wink

berneke
20 november 2008
Bjurran skrev:

Sorry för upprepning hann inte läsa hela tråden, men det stämmer ja :S

Oftare ökänd än okänd...
54 Inlägg
20 november 2008
Åååk =o

726 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
ska det imorn till 96% säkerhet

Sök