Undrar om 1,8 och 2,0 e volvo motorer båda 2? Å vilken ska man ha av dessa och nu snackar vi utan turbo
Mvh Jimmy
Skulle jag nu vara absolut tvungen att välja en mellan dessa , så skulle jag välja 2,0 då 1,8 är fruktansvärt tråkig att köra. Jag rekommenderar att du väljer 2,0t istället.
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Jag du tycker dom båda är tråkiga.. Jag köpte en T4 istället och den var helt kanon att köra..
Ack så trötta i original bara... men det går ju att ordna, min går lika fort som bilen i din avatar 100-200km/h
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
vad du än gör köp ej 1.6 den är väldigt törstig... vet låter knäpt men liten motor på den karossen inget vidare plus att dem är svårsålda ta en 2.0 så har du en bra volvo prova att hitta greyline tror jag att den heter ngt extra utrustning. HÄLST avstå från volvo och saab skit bilar. förutom topp säkerhet