Hehe, utlyser en del dubbelmoral i inledningsinlägget, men jag dömmer inte dig för det!
Det är mycket gramatiska- och stavfel på sidan, men det får man blunda för... Bara för att man råkar ha dyslexi, betyder inte att man inte kan någonting om sitt ämne!
Men sen är det olika hur man tolkar stavfel, som det du skrivit ovan: e, såna, de...
Slang är också stavfel beroende på hur man benämner det, men ibland får man blunda för besvären, eller alternativt om det besvärar så pass mycket, då får man helt enkelt låta bli att läsa det! Alla kan inte stava rätt, och använda rätt tecken... Men detta ska inte hindra någon att skriva i forumet!
"Såna som i själva verket inte har någon bil utan bara låtsas." - Denna del har inte med stavningen att göra...
Oavsett vad, du har delat med dig av din åsikt och jag har svarat med min! Hoppas alla har överseende med ett eller annat stavfel här, ingen är perfekt här, INGEN!
Det finns ju dem som inte skriver ett ord rätt, sen finns det även dem som aldrig skriver fel...
Klandra inte varandra, blir bäst så!