Jo men många polo golf lupo o va dom heter som bara har stylats, det krävs mer en ett öppet luftfilter och en vrålsänkning för att det ska räknas som någon prestanda uppgradering enligt mig iaf.. t.ex en civic med öppetluftfilter och sänkning är inte JDM..
men liksom jdm står ju för japanese domestic market, det borde innebära allt som är japanskt om man tar det bokstavligen, jämfört med tyskstuk som är ett stuk. men jag kan köpa jdm-stuk även om jag tycker kriterierna e lite luddiga. cleant och prestandainriktat typ?
att jämföra med dubbarnas oem+ alltså orginal och lite till som knappt märks, men med prestanda, både när det gäller motor och lätta fälgar?
jag skulle dock klassa dessa som strictly business.
jdm vill jag kalla allt högerstyrt och allt med bruksanvisning på japanska
Va i helvete. blommia fälgar :p Något mer jag inte förstår mig på är det här med takräcken. Det är varken snyggt eller praktskt. Eller ja, ska man åka till fjällen med familjen så visst, men prestandamässigt är det ju värdelöst.
hehe håller med zebbmachine där ... tyckte de såg lite skummt ut med blommiga fälgar ... takräcken tycker jag är snyggt ifrån bil till bil ... säg nya Volvo V70 som ja tycker MÅSTE ha tackräckte ... tycker personligen dom ser bedrövliga ut utan ... men men det är ju englit mig
Någon som vet vart man kan köpa såna fälgar, bride stolar och Takata bälten ?
Fälgarna är "Work equip S03", kopior finns som tex rota flashback, drag DR20, axxis OG mm
stolar och bälten går utmärkt att beställa från japan, alternativt kolla på respektive företags hemsida om vem som är närmaste ÅF.
Tack för hjälpen! att fälgarna hette så visste jag, men kopiorna visste jag itne, tack. Vet du ngt ungefärligt pris på stolar & bälten ? så man vet vad som är dyrt/billigt.