1642
Sök

Vad köper man i julklapp åt sin bilintresserade pojkvän?

BECE
147 Inlägg
1 december 2008
Trådstartare
Ja, han har en Audi a4 1.8T från 96, och då som rubriken lyder; Vad ska man ge honom i julklapp? Han är bilintresserad. Med tanke på att jag går sista året på gymnasiet så har jag inte så mycket att röra mig med,tyvärr. Några tips ? smile

Ingen minns en fegis.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
1 december 2008
Köp ett presentkort hos Realcar..

Bmw osv..

VW Ägare
1 011 Inlägg
1 december 2008
Köp något som du tror han vill ha. Behöver ju inte vara något till bilen bara för att han är bilintresserad.

Något som jag uppskattar väldigt mycket i present är underkläder, så grymt tråkigt att lägga pengar på så det är bättre få det i present och kunna lägga dom pengarna på något roligare. Underkläder är ju tyvärr sånt som man inte kan prioritera bort. smile

Henrik Eberlund

Egenföretagare
999 Inlägg
1 december 2008
Verktyg och prylar man behöver när man mekar är bra julklapp tycker jag. Behöver inte bli så dyrt heller, finns mycket att välja på!

2 182 Inlägg
1 december 2008
En wunderbaum smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

3 059 Inlägg
1 december 2008
Ja verktyg eller grejer till garaget funkar alltid.. Fundera på om han inte nämt nångång att det är nått särskilt han saknar eller behöver.. Verkstadsgrejer får man aldrig för mycket av..
Förutsatt att han har garage och själva mekar då asså.. (Inte alla som gör trots bilintresse)

3 714 Inlägg
2 december 2008
presentkort på typ mediamarkt eller nått sånt kanske ?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
2 december 2008
Tycker inte du skall köpa nått till bilen " tänk " om han skulle inte vilja ha den grejjen o så känner han sig tvungen att ha grejjerna på . Har själv varit med om det =/ Inge kul.
Som nån annan sa. Presentkort hos Realcar , Underkläder , Halsband , armband , Riktigt romantisk middag o allt gosgos i sängen osv. En hel kväll bara själv osv.  Grejjer jag uppskattar i alla fall smile

C H E V R O L E T <3

Häst
1 099 Inlägg
2 december 2008
Som sagt, verktyg. En rejäl domkraft kanske? Något annat sådant han inte har?
smile

Än är inte den sista idioten född..

Raggarmuffin
138 Inlägg
2 december 2008
skriv ett eget presentkort me kuponger på biltvättar av dig.
sånt brukar uppskattas enormt.. smile

e dessutom nästan gratis, du behöver ju bara köpa en dunk avfettning och lite svampar mm..
min pojkvän brukar iaf bli väldigt nöjd när ja ger hans bilar kärlek, har jobbat me rekond ett par år så de e rätt naturligt för mig.
Senast redigerat av _Grynet_ (2 december 2008)

"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.

Avstängd
962 Inlägg
2 december 2008
en kameraskåpsvarnare, helt klart! Om nu inte 1100kr är över budgeten smile

http://www.adteknik.se/swedish/gps.htm

Dieselgypsy
538 Inlägg
2 december 2008
_Grynet_ skrev:
e dessutom nästan gratis, du behöver ju bara köpa en dunk avfettning och lite svampar mm..
min pojkvän brukar iaf bli väldigt nöjd när ja ger hans bilar kärlek, har jobbat me rekond ett par år så de e rätt naturligt för mig.

Tja. Då är det en annan femma, men skulle inte riktigt uppskatta om min flickvän skulle tvätta bilen. Tror då att jag får tillbaka bilen riktigt repig, men skulle tjejen vara en riktig rekondare, varför inte big_smile

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
2 december 2008
det skulle kunna vara något, tråkiga är att min tjej lessnar efter halva bilen är tvättad som jag vill ha det (1-2 timmar att tvätta bilen tar det för mig plus insidan....)

då är det bättre med tex middag på ett trevligt ställe, kanske en spa behandling på någon nice ställe med dig... sådant uppskattar jag om inte annat.
Senast redigerat av sir_daniel (2 december 2008)

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
2 december 2008
förlovning big_smile om du känner för det alltså tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Raggarmuffin
138 Inlägg
2 december 2008
kan ju bli väldigt konstig o jobbigt om de blir fel.. brukar även vara väldigt dyrt me ringar va ja vet.. :S

2 924 Inlägg
2 december 2008
_Grynet_ skrev:
skriv ett eget presentkort me kuponger på biltvättar av dig.
sånt brukar uppskattas enormt.. smile

Menar du topless då och med massor av skum?
Jo, det kan uppskattas av en del killar roll

~ Life is short, have FUN! ~

340 Inlägg
2 december 2008
Grabben ska ha hårda paket! Köp en radiostyrd bil åt´n!

7 100 Inlägg
2 december 2008
haha,köp den här vetja big_smile

http://www.coolstuff.se/Toilet_Golf

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Raggarmuffin
138 Inlägg
2 december 2008
ja har iofs bästa julklappen på g.. bygger en grej åt han.. men vågar ju inte riktigt skriva ut det här eftersom han är medlem :S
kan återkomma med besked på om han blev glad eller inte efter jul tongue

och nej man behöver faktist inte vara topless för att han ska uppskatta det.. har mina snickers å en t-shirt:P party-pooper
han brukar även uppskatta när ja putsar upp å lackskyddar hans kärror.
se bara så fin hans bmw vart eftre lite tillputsning smile ;
https://www1.garaget.org/archive/7/6770/47760/47760-1086411.jpg
http://www.garaget.org/?car=47760&image=1086416
vart som ny invändigt oxå tongue
Senast redigerat av _Grynet_ (2 december 2008)

63 Inlägg
12 december 2008
En byggsats kanske? Om han nu gillar sånt.

Sök