3360
Sök

Ljudbygge Och Annat Trix [Slutresultat!!!]

R1 driver!
5 128 Inlägg
16 april 2009
Blev ju riktigt najs smile

603 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Elda skrev:
Dina guider är som Haynes för trimning. MYCKET VACKERT! vad är det för oljekylare du använder? en orginal eller modellen större?

Ja du, det vette tusan. Det är en sk. eftermarknads-kylare. Men om den är större än orginal det vette tusan.

Saab_Robin skrev:
fan de blev ju skit coolt me blå oljekylare big_smile

Ja det blev rätt fräckt. Trodde det skulle skära sig mot det röda. Men enligt mig så blev det bara en häftig kontrast.

_DamnIt skrev:

Ja vad trodde du tongue. Skulle JAG göra något dåligt wink

584 Inlägg
17 april 2009
ser ut typ som min oljekylare, den är från en 9000 2,3t -96 smile

Saab 4 Life!

603 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Elda skrev:
bara o mäta o jämföra wink

Den är inte speciellt stor 250*80*50mm. Jag tror den är mindre än originalkylaren. Men denna är garanterat mycket bättre än min gamla big_smile

Aaaaaaalm skrev:
ser ut typ som min oljekylare, den är från en 9000 2,3t -96 smile

Okej, men den här har jag köpt från realcar. Slanganslutningarna köpte jag från en däckfirma i trakterna.

bor i
529 Inlägg
17 april 2009
kan man få en bild med grillen på big_smile

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...

R1 driver!
5 128 Inlägg
17 april 2009
polomononen skrev:
Elda skrev:
Dina guider är som Haynes för trimning. MYCKET VACKERT! vad är det för oljekylare du använder? en orginal eller modellen större?

Ja du, det vette tusan. Det är en sk. eftermarknads-kylare. Men om den är större än orginal det vette tusan.

Saab_Robin skrev:

Ja det blev rätt fräckt. Trodde det skulle skära sig mot det röda. Men enligt mig så blev det bara en häftig kontrast.

_DamnIt skrev:

För bra självförtroende här eller? wink

603 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
polomononen skrev:
Elda skrev:

Saab_Robin skrev:

_DamnIt skrev:

För bra självförtroende här eller? wink

ja, man får ju bra självförtroende av alla fina kommentarer smile

603 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
[Borttaget]
Senast redigerat av polomononen (2 oktober 2014)

147 Inlägg
22 april 2009
Snyggt med blå oljekyl big_smile

Det viktigaste är inte att vinna, utan att straffa den som förlorar!

55 Inlägg
19 maj 2009
dags för update? smile vill se mer! smile

167 Inlägg
21 maj 2009
länge sedan det hände nått här??

----> SAAB 9-5 Aero <----
Uppdatering med ny bas och låda pågår
--> Sound By Loke 2.0 <--> 3.0 på G :)

603 Inlägg
23 maj 2009
Trådstartare
ozcarzzon skrev:
Snyggt med blå oljekyl big_smile

Tack så mycket, synd att den inte syns mer bakom grillen bara smile

The_simpsons skrev:
dags för update? smile vill se mer! smile

Japp det är verkligen dags för en update. Men har verkligen inte tid. Så här ligger det till. Jag håller på att ta examen. Om två veckor så ska alla betyg vara satta. Jag ska hålla en föreläsning i Fysik B och ha en genomgång om en Englandsresa (har varit iväg till England en vecka med skolan). Som om inte det vore nog så har jag nästan hela matte D-kursen kvar. Har knappt börjat på den. Så jag har det kanonstressigt.

9-3 aero skrev:
länge sedan det hände nått här??

Japp det har inte hänt mycket alls tyvärr. Hoppas det får fart om några veckor igen.

og900turbo skrev:
fan va fint du hade det i motorrummet då big_smile

Japp det ser fint ut, men jag ska snygga till ytterligare hade jag tänkt. big_smile

333 Inlägg
23 maj 2009
shhit vilket grymt projekt har nu läst igenom hela du verkar grym för att vara ny börjare:D

603 Inlägg
23 maj 2009
Trådstartare
Blondie1 skrev:
shhit vilket grymt projekt har nu läst igenom hela du verkar grym för att vara ny börjare:D

Tack så mycket. Anledningen till att det gått bra (hittills) tror jag är för att jag läser en hel del innan jag börjar arbeta, kollar i andra trådar m.m. m.m.

Sedan ser ju inte ni alla misstag på bilderna tongue

3 627 Inlägg
23 maj 2009
Usch! Nu krampar mina ögon och min hjärna har gått i ide! Men jag har läst hela din tråd nu och är fascinerad! Sikket jobb du lagt ner på layouten, kommer bli skitbra när det är klart tror jag smile

MVH!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

333 Inlägg
23 maj 2009
hehe de e ju klart:P jag läser oxå mkt innan jag gör något då känns det iaf som att man kan lite mer:P hur går det med baslådan då??

603 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Usch! Nu krampar mina ögon och min hjärna har gått i ide! Men jag har läst hela din tråd nu och är fascinerad! Sikket jobb du lagt ner på layouten, kommer bli skitbra när det är klart tror jag smile

MVH!

Det låter jobbigt att läsa igenom tråden lol Jo, det blir nog hyffsat. Som jag sa tidigare så har jag inte tid att arbeta något på bilen. Men någon gång blir det klart...

Blondie1 skrev:
hehe de e ju klart:P jag läser oxå mkt innan jag gör något då känns det iaf som att man kan lite mer:P hur går det med baslådan då??

Baslådorna är klara så pass långt att de har fått form. Men de ska bli några lager tjockare och ska spacklas o slipas. Sen ska den väl målas eller något också. Men det får vi se om några veckor.

30 Inlägg
29 maj 2009
får vi se några nya bilder snart igen

603 Inlägg
30 maj 2009
Trådstartare
Jag hoppas att det blir så. Har dock haft alldeles för mycket att göra, allt för länge. Så jag är allmänt trött och seg. Inte på humör för att bygga saker direkt. Men om någon vecka eller två så ska jag nog vara på fötter igen.

54 Inlägg
27 juni 2009
Har precis läst igenom tråden, tog sin lilla tid.
Men jag är imponerad. Väldigt bra bilder och lätta texter så en sån som jag kan förstå smile

Keep up the good work!

Sök