3007
Sök

Ljudbygge Och Annat Trix [Slutresultat!!!]

603 Inlägg
30 juni 2009
Trådstartare
J- skrev:
Har precis läst igenom tråden, tog sin lilla tid.
Men jag är imponerad. Väldigt bra bilder och lätta texter så en sån som jag kan förstå smile

Keep up the good work!

Tack så mycket. Ja, jag såg att det fanns en stor klyfta mellan gorgarna. Det finns många duktiga och det finns många som är helt nya. Många av dem som vet hur man gör visar gärna det. Men många gånger så är det ändå svårt att förstå hur man ska göra en sak. Därför har jag valt att ta massor med foton när jag fixar med min bil. Eftersom jag själv är nybörjare så är jag troligtvis på samma "förståelse-nivå". Vilket förhoppningsvis har gjort det lättare för nybörjare att förstå vad jag skriver.

603 Inlägg
30 juni 2009
Trådstartare
Jag tänkte gå ut och fixa med bilen nu. Första gången på... evigheter. Tar vid där jag slutade. Vid baslådorna. Jag hoppas ni finns kvar som stöd trotts att jag svikit er i några månader.

// Olle

4 663 Inlägg
30 juni 2009
klart vi e med dig big_smile

225 Inlägg
R1 driver!
5 128 Inlägg
30 juni 2009
Så lätt blir du inte av med oss! smile

603 Inlägg
30 juni 2009
Trådstartare
Det låter bra det big_smile Hoppas jag kan ta tag i mekandet nu. Tyvärr så jobbar jag hela dagarna också. Så orken är lite si så där på kvällarna. Sedan så är det ju fruktansvärt varmt! I och för sig så gillar jag värme. Men inte när jag ska meka. Svättades som en gris bara jag gick med baslådorna 30 meter.

603 Inlägg
1 juli 2009
Trådstartare
Plastade lite igår och slipade lite idag. Men det är mycket arbete kvar!

54 Inlägg
2 juli 2009
Härligt!
Kommer bli fint det där.
Skulle också vilja ha lite ork, tid, lust och något ställe att vara på så man kan lära sig. För lära mig vill jag big_smile

603 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
J- skrev:
Härligt!
Kommer bli fint det där.
Skulle också vilja ha lite ork, tid, lust och något ställe att vara på så man kan lära sig. För lära mig vill jag big_smile

Lust har jag. Ork och tid saknar jag. Någon stans att vara... ja, jag har en fysisk plats att vara på. Men det är så attans varmt överallt så det går ju knappt att arbeta. Men jag ska inte klaga. Jag gillar sommar och värme. Men det blir onekligen för jobbigt att jobba när det är 30+
Senast redigerat av polomononen (2 juli 2009)

59 Inlägg
2 juli 2009
Kan få köpa min nya mobila luftkonditionering billigt wink

Godkänd på bilar, bättre på bilstereo, BÄST på juridik (Skicka ett PM om du har en juridisk fråga)
- Hur ser man att en advokat ljuger? Han rör på läpparna.

603 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
jakethesnake skrev:
Kan få köpa min nya mobila luftkonditionering billigt wink

haha kommer du hit med den i morgon då? tongue Nä men jag ska nog klara mig utan. Svettigt men det går.

4 663 Inlägg
2 juli 2009
nu vill jag ha bilder big_smile

603 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:

Nu får ni bestämma er! För tre månader sedan så sa ni ju att vi skulle vänta tills jag var klar tongue

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 juli 2009
polomononen skrev:
Saab_Robin skrev:

Nu får ni bestämma er! För tre månader sedan så sa ni ju att vi skulle vänta tills jag var klar tongue

Men nu har du gett oss vårt bildbehov tillbaka ju! wink

6 558 Inlägg
3 juli 2009
sluta å jolla dig nu... vi vill seeeeeeeeeeee  nu  big_smile  smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

603 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
Får se om jag slänger ihop lite bilder i morgon då smile Bara för att ni ber så snällt wink

141 Inlägg
3 juli 2009
polomononen skrev:
Nu har jag hållit på med lite tråkiga saker tongue. Men det ska det
bli ändring på! Jag har stora förhoppningar på att få saker gjort vecka 8.

Bara en liten fråga. Jag vet att det finns massor av intressanta byggen här på projektdelen. Så det känns nästan som att mitt lilla bygge är överflödigt. Det tar massor av tid att fota och lägga upp bilder. Så det vore kul att veta ifall det är någon som får ut något av min tråd? Annars finns det ju ingen mening med att jag lägger en tid på att uppdatera tråden.

har fått massor av ideer av ditt bygge skall själv börja bygga lite lätt här i hälgen och ett liknande bygge som ditt i bagaget fast ja skall köra med 10mm polly som jag lackar på undersidan blir en grym efekt av de ser ut som 10mm klarlack:)

tokfrans
982 Inlägg
603 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
davzan skrev:
polomononen skrev:
Nu har jag hållit på med lite tråkiga saker tongue. Men det ska det
bli ändring på! Jag har stora förhoppningar på att få saker gjort vecka 8.

Bara en liten fråga. Jag vet att det finns massor av intressanta byggen här på projektdelen. Så det känns nästan som att mitt lilla bygge är överflödigt. Det tar massor av tid att fota och lägga upp bilder. Så det vore kul att veta ifall det är någon som får ut något av min tråd? Annars finns det ju ingen mening med att jag lägger en tid på att uppdatera tråden.

har fått massor av ideer av ditt bygge skall själv börja bygga lite lätt här i hälgen och ett liknande bygge som ditt i bagaget fast ja skall köra med 10mm polly som jag lackar på undersidan blir en grym efekt av de ser ut som 10mm klarlack:)

Härligt! Hoppas det går bra för dig. Det är fruktansvärt kul att hålla på. Ja, när man har tid och ork vill säga. Väldigt varierande arbete. Träbearbetning, plåtbearbetning, koppla el, lista ut mått, designa m.m.

k1mm0 skrev:
blir tok bra de där

Jag hoppas det blir bra. Jag har inriktat mig mot SQ. Vågade mig inte på bassrace efter att ha sätt din panda på Elmia förra året smile

603 Inlägg
20 juli 2009
Trådstartare
Har haft semester en vecka. Men nu är jag HELT ledig. Så nu ska jag få både det ena och det andra gjort... hoppas jag big_smile. Idag har jag köpt två stycken distrubutionsblock, ny matta och lim. För under ledigheten så har mitt "lock" som jag gjort. Töjt sönder tyget på golvet som jag gjort. Något annat som pajjat är lysrören sad. Jag har gjort en hjälp (jag-är-desperat) tråd på billjudsforumet om det.

När det gälller baslådorna så är de FORTFARANDE inte klara.

Anledning 1 - Jag har inte haft någon tid att bygga med dem.
Anledning 2 - Jag gör dem MYCKET tjocka. Runt 10 lager över allt. Troligtvis över 20 på vissa områden.

Sök