1759
Sök

EXTREM breddning V70R ELMIA 2010

rakäre
1 275 Inlägg
14 mars 2010
Well i have now read enough to give a comment.

I dont like the car or the colour or the style , maybe because i have seen this done several times before and i dont think its a nice style for the car. IMO

But there is many things that NOBODY can take away from you:

Your dedication to the project
Your hard work
Your money
Your time away from loved ones
Your sleepless nights beside your loved ones
Your pain in the morning
Your disapiontment when people dont deliver
Your tears when it all goes wrong

I think that you have done a great job .............. even if i think it looks like hell

PS: its not a crime to have the wheels inside the arches where they should be !! tired of seeing cars with them on the outside looking like a fat bitch in a short skirt ! SORRY IF I OFFENDED ANY ONE IN MY COMMENTS ;D

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Bilvårdsexpert
663 Inlägg
14 mars 2010
Ja, nu i efterhand ångrar jag mitt senaste inlägg och ber om ursäkt. Var tydligen aningen hårt då det totallt ballade ur senare.

Bättre vi allihop lägger av nu! Alla har nog sagt sitt så det räcker innan tråden förstörs ännu mer!

Välkomna att besöka min firma: www.bilpedanten.com

552 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
PaintworX:
Det stämmer allt som du säger. Och du säger det på ett bra sätt, på så sätt kan man ta till sig kritiken mycket bättre. smile

Speedman:
Skönt att du inser, men varför inte tänka innan man öppnar munnen?
Ja jag tycker allt det här räcker nu, för det har blivit överdrivet.

Som sagt, döm bilen när ni ser den. Är det nåt ni undrar över, kom gärna fram och prata med oss.

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
14 mars 2010
Den här tråden måste ju ha rekord i antal inlägg på en dag nu smile  Men se det positivt, nu har fler personer som följt din tråd utan att ha skrivit nått kommit ur sina skal!
Jag har följt din tråd hela vägen och vet hur mkt tid å pengar du lagt så ja skulle aldrig lägga av någon dum kommentar med extra taskig formulering bara för att fälgarna inte tillfredställer mig för ja beundrar ert hantverk för mkt för det..
Att bygga en bil som ni gjort är inte så enkelt som många tror, ett konstverk kan man kalla det smile
Kämpa på nu så ses vi på Elmia!

Valentin och Ewelina Marjatta
45 Inlägg
14 mars 2010
ok nu börjar det lugna sig och det är skönt nu glömmer vi allt det och börjar om vi alla bilbyggare ska hålla ihop förlåt om nån blev ledsen för allt vi skrev men nu är allt utrett och det är skönt nu kan vi alla vara vänner och pratars vid på elmia mvh Mrvallee & Truebarbie

552 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
Haha ja jag tror också det. big_smile Hehe.
Nej precis, tackar för det.
Nej det är allt annat än enkelt. smile Och vissa kommentarer har vi fått att dom menar på att vi inte har pengar att göra det ordentligt, hehe har man dåligt med pengar så är det här helt fel hobby, anser vi. wink

Ja precis det är ett konstverk. Ett sant hantverk. smile

Detsamma, ses där! smile

/Edin & Sofie

Valentin och Ewelina Marjatta
45 Inlägg
14 mars 2010
ok nu börjar det lugna sig och det är skönt nu glömmer vi allt det och börjar om vi alla bilbyggare ska hålla ihop förlåt om nån blev ledsen för allt vi skrev men nu är allt utrett och det är skönt nu kan vi alla vara vänner och pratars vid på elmia mvh Mrvallee & Truebarbie

Bilvårdsexpert
663 Inlägg
14 mars 2010
Niksic skrev:
Skönt att du inser, men varför inte tänka innan man öppnar munnen?

Har bett om ursäkt, tycker det räcker. Förväntade mig även en ursäkt tillbaks!

552 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
Har inte sagt att det inte räcker. Men det är inte alltid så bra att vara efterklok. Vet inte vad jag har att be om ursäkt för, för det är sanning, hade dock inte behövt nämna det här eller på sådant sätt, så det kan jag be om ursäkt för.

/Edin & Sofie

rakäre
1 275 Inlägg
14 mars 2010
Thread change :

What does everyone think about all this bloody snow ?

See yall at Elmia !

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

288 Inlägg
14 mars 2010
Ska bli kul att se denna på elmia snyggt byggd.

På sidan 57 finns sista bilderna innan de bara handlar om bråk inlägg för er som e intresserade av projektet och skiter i bråket....
Senast redigerat av Steve-StreetXNordic (14 mars 2010)

Kolla gärna mina projekt =)
Golf MK3 Ljud & Styling http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=124245
Alla som vill får rätta mig om jag har fel

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
14 mars 2010
Nu har man verkligen läst igenom all tjafs på denna tråd sad (Tråkigt nog) Visst bilen är inte i min smak på något vis alls. Men jag vill ändå säga att den är frän byggd på något sätt. När era 20" fälgarna kommer hem så tror jag alla som skrivigt om all kritik så tror jag dom håller käften till slut ! big_smile

Jag vill bara säga att ni har gjort bra jobb fast de inte är min smak till utseende. wink Jag tror själv Niksic vad han och hans kompisar håller på med, då man såg hans gamla bygge (Volvo S70) som var riktigt bra byggd.

Så vi ses på Elmia grabbhalva big_smile

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
14 mars 2010
Niksic skrev:
Har inte sagt att det inte räcker. Men det är inte alltid så bra att vara efterklok. Vet inte vad jag har att be om ursäkt för, för det är sanning, hade dock inte behövt nämna det här eller på sådant sätt, så det kan jag be om ursäkt för.

Tyckte du kallade nån för nåt i stil med "inkompetent lackerare" eller så ? hmm

Börjar tycka att herr Niksic liknar mer och mer en hal "gås",
allt som inte passar rinner av honom utan att fastna...

Ursäkter bör ges åt alla håll och kanter,
även ni från Växsjö borde visa lite mer ödmjukhet ibland...

Och visst fan, hade helt glömt bort att jag har ju oxå en bil som ska ställas ut på Elmia ! lol

Inlägget redigerat:Hot i forumet är inget som tolereras /Hamilton

552 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
Tackar för det!

Alpenretter:
Du behöver inte lägga dig i det, för det är redan utrett på pm.

Niksic är ingen hal gås, det är i såfall mig, Sofie du menar. Och det är så det ska vara.

Grattis till en plats på Elmia, det är stort i sig. Så du menar då att du ska knäcka min näsa om jag säger nåt dumt om din bil?? Då har jag rätt att göra samma sak till dig så som du kritiserad min bil då, eller va är det du menar? Fina hot du!

/Edin & Sofie

Bilvårdsexpert
663 Inlägg
14 mars 2010
Niksic skrev:

Så du står för att kalla mig okunnig lackerare? Det kan du gott få förklara! Är som jag bara skulle kläcka ur mig att du har byggt bilen helt kasst. Vilket jag inte tycker, bara att smaken inte passar mig. Väsentlig skillnad.

Hur vet du att jag lackerat delen/bilen? Jäkla sätt att kläcka ur sig och sedan fortsätta argumentet utan att lägga fram konkreta bevis.

Ville inte förstöra tråden som tidigare nämnt. Men, missat mitt pm?

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
14 mars 2010
Niksic skrev:
Tackar för det!

Alpenretter:

Niksic är ingen hal gås, det är i såfall mig, Sofie du menar. Och det är så det ska vara.

Grattis till en plats på Elmia, det är stort i sig. Så du menar då att du ska knäcka min näsa om jag säger nåt dumt om din bil?? Då har jag rätt att göra samma sak till dig så som du kritiserad min bil då, eller va är det du menar? Fina hot du!

Jag diggar er alltså (Sofie & Niksic) big_smile Sen varför ta ut allt med vold Alpenretter ?

552 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
Jo har läst, å har gett dig ett svar.

/Edin & Sofie

Bilvårdsexpert
663 Inlägg
14 mars 2010
Niksic skrev:
Då har jag rätt att göra samma sak till dig så som du kritiserad min bil då, eller va är det du menar? Fina hot du!

Han menade säkerligen inget illa. Han ville säkert bara lätta upp stämningen med ett skämt.

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
14 mars 2010
Niksic skrev:
Tackar för det!

Alpenretter:

Det var ett skämt om du inte förståd det hmm
Jag har lagt "slåss-vantarna" (som min son kallar boxhandskarna) på hyllan för länge sedan (-96).
Nä, attityden hos vissa här är under all kritik.
Mer vuxet och civiliserat beteende (alla har väl körkort?) önskas i framtiden...

//A

552 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
Tyvärr tog jag det inte som ett skämt, ett skämt skrivs inte på det viset, och det ansåg ju inte Hamilton heller eftersom inlägget blev redigerat av en anledning.

Precis attityden hos vissa här är under kritik.. Min attityd är bara att försvara mig, eller ja, bilen.

/Edin & Sofie

Sök