huntelaar skrev:
evilaudio skrev:
huntelaar skrev:
Just nu sitter jag Med en kenwood kdc 413u som kostade mig cirkus 1500, skulle en stereo i 3000 kr-klassen göra skillnad?
Jag har tidigare haft dls 425, men gick upp mig till 426 när jag bytte bil. Sen om man ska vara ärlig så visst klarar dom bättre än original, men om man jämför innan disten uppkom på org-högtalarna var det kvalitetsmässigt ingen större skillnad. Dock provade jag med att skita i splitten och låta basen vila och köra lågnivån till steget, då blev det en klar förbättring.. Men med tanke på omdömmet DLS-serien fått som jag har hört ska dom rosa marknaden men det vet jag inte om jag tycker..
tycker du inte att 426 låter bättre än orginal så måste du gjort nåt heeeelt galet.
ja kör DLS up6 kit i min firmabil som ja driver direkt på en pioneer dvd 4200 å de låter hur bra som helst dock inget man spelar jätte högt me eftersom effketn i HU inte räcker til.
Bättre än original javisst, så bra som folk rosat DLS, nej inte en chans, ytligt ljud, ingen djupare midbas.
Vad kan jag göra? Det är dämpat, ingen luft läcker, jag har slutsteg, jag ska dra ny lignivå så jag slipper splitta. Denna stereon har ju bara en lågnivå och är därför en ännu bättre anledning att byta.
Du som har koll på saker och ting, skulle man kunna få in en dubbel-din i en bmw 328 från -99?
har man bara en lågnivå så blir de ju svårt. har du nån bild på du har monterat?
"Testar man inte så får man aldrig veta"