3697
Sök

Mutant eller Gas basar

247 Inlägg
26 juni 2009
evilaudio skrev:
740Glt16valve skrev:
Pro_fxr skrev:

ALLTså skit bakom spakarna då??
har du en bra låda och bra inställt steg som ÄR BRA..och inte har nå lossas watt så spelar dom riktigt bra.

mina steg lämnar inga lossas watt gas e billig skit som inte håller likadant mutant det finns ju en anledning att de ligger massa anonser med gas på blocket jo för ingen vill ha de dd grejer eller typ ground zero finns nästan inga begangnade tillsalu wink och de e för de e bra grejer smile

du tror inte att de e så att de kanske säljs SÅÅÅÅ mycke mer GAS än GZ så de e därför de finns mer av de beggat???

jag vet då ingen som har varit nöjd med sina gas grejer och de säljs massor av dom det gör de men man ser så många på blocket och de e ingen som köper dom i andra hand.
big_smile mds e till och med bättre men dom e inte bra dom heller wink

:):) 740:):)

Avstängd
122 Inlägg
26 juni 2009
grannen kör 2 st gas (oranga basar med ett gas steg) i sin v70 och det flyttar framrutan samt vibrerar i vindrutetorkarna wink hade man fått dem billigare så hade ja nog köpt på mig och byggt så ja hade haft 4stycken 12or i arbetsbilen men dock så tar BRL väldigt över inköpspriset hmm

219 Inlägg
26 juni 2009
740Glt16valve skrev:
evilaudio skrev:
740Glt16valve skrev:

mina steg lämnar inga lossas watt gas e billig skit som inte håller likadant mutant det finns ju en anledning att de ligger massa anonser med gas på blocket jo för ingen vill ha de dd grejer eller typ ground zero finns nästan inga begangnade tillsalu wink och de e för de e bra grejer smile

du tror inte att de e så att de kanske säljs SÅÅÅÅ mycke mer GAS än GZ så de e därför de finns mer av de beggat???

jag vet då ingen som har varit nöjd med sina gas grejer och de säljs massor av dom det gör de men man ser så många på blocket och de e ingen som köper dom i andra hand.

o du har exakt va för grejer själv om man får fråga. väldigt mycke gnäll på gas o mutant. men om man inte vill lägga ut massor med pengar på ljud. utan ha lite vettigt ljud för en billig peng så duger både gas o mutant kalas bra. men du verkar va med o ta fram både mutant o gas efter som du vet så mycke om dom o hur kassa dom är. ja själv har spelat 147,9db med 12st gas silver 12" basar men de är ju bara skit eller. lär dig något om prylar innan du kastar ur dig en massa komentarer.

247 Inlägg
27 juni 2009
per-kan skrev:
740Glt16valve skrev:
evilaudio skrev:

o du har exakt va för grejer själv om man får fråga. väldigt mycke gnäll på gas o mutant. men om man inte vill lägga ut massor med pengar på ljud. utan ha lite vettigt ljud för en billig peng så duger både gas o mutant kalas bra. men du verkar va med o ta fram både mutant o gas efter som du vet så mycke om dom o hur kassa dom är. ja själv har spelat 147,9db med 12st gas silver 12" basar men de är ju bara skit eller. lär dig något om prylar innan du kastar ur dig en massa komentarer.

tycker inte de e direkt bra för 12 st 12 basar jag spelar själv ca 140 db med 2 tior för 1700 kr st och värre ska de bli är inte färdig en wink jag har ett mono block från us amps ett md2 och ett md 43 så de e inga skit grejer och två dd 10or big_smile

:):) 740:):)

Sök