Har du några planer på att fixa nått med sido/bakkjolen eller ska det vara original?
Fortsätt i samma stil så blir detta riktigt bra
tackar, Baken ska eventuellt bytas till R underdel, har ju redan bytt till den nyare baken så...
Sidokjolarna letar jag efter faceliftens lackade till rätt pris, dom har lite anorlunda utformning. Ska ju se ut som något som volvos egna designavdelning skulle ha kunnat hitta på
Tack kaxxen, du får gärna tvätta den åt mig;) jag bjuder på kaffe... nej justja, saft ska du ha
Den blev riktigt snygg! Skulle velat ha något liknande själv
Har du hunnit kolla frakten ännu förresten?
// Fredrik
tack, nä blev klar med allt i onsdags, och i går så sov jag hela eftermiddagen av utmattning pga min sjukdom, ska försöka hinna med det i veckan som kommer annars har jag kanske vägarna förbi göteborg iallafall om 2 veckor
Den blev riktigt snygg! Skulle velat ha något liknande själv
Har du hunnit kolla frakten ännu förresten?
// Fredrik
tack, nä blev klar med allt i onsdags, och i går så sov jag hela eftermiddagen av utmattning pga min sjukdom, ska försöka hinna med det i veckan som kommer annars har jag kanske vägarna förbi göteborg iallafall om 2 veckor
Okej, det är ingen brådska så
De låter ju bra, du kan ju höra av dig när du vet närmare
Nu sitter sommardäcken på och bilen har fått sig en tvätt och lite vax. Nu måste jag ligga lågt ett tag, ska köra bana på Björkvik Ring den 9 maj och innan dess måste jag byta koppling= Dyrt
blir nog nytt utseende i fronten snart, blev erbjuden en facelift front lackad i bilens färg till ett riktigt bra pris (från samma bil som baken kommer)
Så får jag sålt delarna så ska jag ha facelift xenonstrålkastare och facelift överdel, så gjuter jag av den här underdelen och plastar ihop med originalläppen
Om någon är sugen så kan fronten och strålkastarna vara tillsalu, fronten 3000kr och strålkastarna 2000kr. Någon intresserad?
Strålkastarna blev jag lite sugen på! Ingår xenonet?
// Fredrik
Hade igentligen tänkt flytta över det till helljuset då, men kom med ett bud så. Men innan jag kan sälja strålkastarna måste jag ha köpt nya och kopplat om dom så dom passar. ta bud via PM