Spelar han på riktigt? Har du någon aning om hur stort slagträ han ska ha?
Barnens hus har set med handske, boll och slagträ, visserligen av trä men ändå. Den duger fint åt femåringen bara det att grejerna är tokstora. kostade 250 om jag inte minns fel.
Annars så maila frozenrope och hör. Har för mig att de säljer en hel del till juniorer, och nya produkterna släpps väl i januari i Usa tror jag. Så om han fyller i mars så borde det hinna tas hem till Sverige i tid. Har alltid fått snabba svar när jag kontaktat dom.
Sen är det ju som så att trä är bäst, alla gånger.
Spelar han på riktigt? Har du någon aning om hur stort slagträ han ska ha?
Barnens hus har set med handske, boll och slagträ, visserligen av trä men ändå. Den duger fint åt femåringen bara det att grejerna är tokstora. kostade 250 om jag inte minns fel.
Annars så maila frozenrope och hör. Har för mig att de säljer en hel del till juniorer, och nya produkterna släpps väl i januari i Usa tror jag. Så om han fyller i mars så borde det hinna tas hem till Sverige i tid. Har alltid fått snabba svar när jag kontaktat dom.
Sen är det ju som så att trä är bäst, alla gånger.
nä han spelar inte på "riktigt" han kan ju knapt träffa bollen .
men jag snackade med ngn kille inne på stadium och han sa att om han var 12 år så skulle han ha ett slagträ som var 55-65 cm tror jag det var.
trä är kanske bässt, men aluminium är snyggast . han ser iaf proffsig ut om han har ett i alu