Tack När någon som har så fina bilar skriver så snällt orkar jag med ett pass till i slipdammet Ibland undrar jag om jag lägger krutet rätt, borde ju rent logiskt satsa på det som får bilen att bara blir körklar... men när man ändå grejat så länge med den så vill man ju att den skall vara fin både innuti och utanpå Nu börjar jag dock se ett slut på allt slipande, så snart kan jag nog börja klä in i kolfibertyget
Tack för visat intresse, kolla gärna in i bloggen snart igen och kom med ideér och tips!
jag gillar dit handskfack alltså, nästan så du borde göra en guide på hur du gjorde, jag kan ingenting om det, och vill gärna bygga ett sådant handskfack.
Ja, det blir faktiskt himla fint. I morgon skall jag klä in det i "kolfibervinyl", hoppas att det blir snyggt. Jag har ju lagt upp en del bilder i blogen, men kanske skulle jag göra det lite mer detaljerat
Kul att du tycker att det blir bra, det är ju första gången jag bygger ett med så det är mycket test o fel Ha det gött! /R
Jag faktiskt inte riktigt. I början när jag just köpt bilen var jag inne mycket på VW typ1.com men jag gillade inte stämmningen där. Det fanns så mycket folk som var mästrande och nedlåtande mot nybörjare. Här på Garaget tycker jag att folk är mycket positivare. Vilket forum skulle du rekomendera? Det skulle ju helt klart vara kul att komma i kontakt med fler luftkylda gynnare
Nej, det är det säkert det var väldigt länge sedan jag var inne där så jag har väl egentligen ingen åsikt. Du tycker inte att det ofta urartar i underligga diskussioner om något som trådskaparen inte alls frågade efter och att en del användare lägger löjligt mycke tid på att kommentera andras stavning? Kanske bara var så att jag faktiskt hade halvdumma frågor och inte kan stava .
Sen tar det ju tid bara att hålla reda på och uppdatera här på Garaget så lite lathet är det ju
finns ett bra och smidigt kommando som heter ctrl +a sedan ctrl +c och slutligen ctrl +v så har du text o bild från din "blogg"
varför inte bara göra så? våga vägra blogg!!!
Jo, jag vet. Kommer nog att bli lite mer aktiv på något vw forum men just nu verkar det änndå som att ganska många tycker att det är ok att jag skriver som jag gör till hösten när jag börjar på nya projekt blir det nog ett annat upplägg.
Sedan så tycker jag att det går smidigare att se när någon kommenterat i bloggen. Det syns ju direkt på överst på min sida, kommentarer i projekttråden ser jag ju inte där... eller är det kanske bara jag som missat något som vanligt fan jag och data, det är man ju bara så kass på!
Kul att du ändå tittade in "sir daniel", gillar dina bilar.
Nej, det är det säkert det var väldigt länge sedan jag var inne där så jag har väl egentligen ingen åsikt. Du tycker inte att det ofta urartar i underligga diskussioner om något som trådskaparen inte alls frågade efter och att en del användare lägger löjligt mycke tid på att kommentera andras stavning? Kanske bara var så att jag faktiskt hade halvdumma frågor och inte kan stava .
Sen tar det ju tid bara att hålla reda på och uppdatera här på Garaget så lite lathet är det ju
ha det gött! /R
Nä tycker inte det urartar särskilt ofta! Men det händer ju nån gång ibland, Fast det brukar det ju göra här på garaget oxå;) Tycker att det är ett bra forum att fråga på för det finns många som kan sin sak där=)
Nä, det är säkert inte så allvarligt, jag var ju där mest när jag köpte bilen för några år sedan, då var man ju i en jäkla känslig ålder . Och visst fanns det en massa kunnigt folk där, troligen kommer jag bli mer aktiv på den typen av forum när jag snart börjar med lite mer krånkliga saker. På sistone så har ju jobbat mest med inredning och sånt och då har det ju varit mycket egna lösningar som gällt.
Nu finns det en beskrivning på hur jag moddade mina strålkastare i min blogg. Kanske finns någon som funderar på ett liknande ingrepp och har nytta av att se hur jag löste det