Vilka här ska till "Blekingebilradio" i Ronneby och tävla på lördag???
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Tanken är att jag ska dit men när jag tittar på termometern här är det 10 minus Hoppas det ändrar sig för det är inte sä speciellt roligt att stå ute i den kylan.
Tanken är att jag ska dit men när jag tittar på termometern här är det 10 minus Hoppas det ändrar sig för det är inte sä speciellt roligt att stå ute i den kylan.
¨ sluta va sån det blir ju kul!!!
tyvärr har jag en bra bit över 20 mil dit, så jag hoppar det. har inte ens nåt att spela med heller för den delen....
Det ser inte ut att bli så många här från garaget. Hoppas det kommer fler som inte har sett denna tråden i forumet
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Nej inte direkt. Men några lär ju komma söder ifrån så du kommer inte att fatta vad de säger hehe... Ska jag vara ärlig fattar jag inte heller vad de säger
vi snackar hur fint som helst det e bara de att ni måste tänka efter lite extra för att förstå våran helt UNDERBARA dialekt
Hehe det kan ju diskuteras:P
Vi ses där i alla fall oavsett dialekt
Senast redigerat av dbjanoz (3 januari 2009)