5 januari 2009
Trådstartare
Audi-powah skrev:
dbjanoz skrev:
thulle1 skrev:
6000 för basen är inte dyrt ju, men sen är det skillnad på våra ljud, mitt byggdes för ett år sedan och det var tänkt att spela utanfölr bilen, du ville spela db i bilen, det är två olika grejor, man behöver inte dyra saker för att sepla db och inte flera batteri om man bara ska spela i 30 sek, ogio bevisade ju att man kan spela högt/högre än dig för t.o.m. mindre listpris och med sinus live steg, och du gillar inte sinus :p men jag har nog börjat smågilla dem trots vad alla säger, db klarar det ju
Det är lite överdriven kritik mot Sinus Live stegen. Under tävlingen gav jag mina två 12" Mutant1207 ca 450wrms var. Ett sinus live SL-A1500 som är kopplat i 2ohm. Och det spelade 137dB i en fullständigt dB hämad bil som Volvo 940 sedan. Så visst kan billiga grejer också spela ganska hyfsat. Jag har lagt 2600Kr på basar och steg.
jo det var nice det men jag kör ju såklart hellre på mitt mutant steg än sinussteg om man vill spela högt och ändå låta bra i musik.så mycket skillnd i pris är det inte. men sinus stegen är helt okej till att spela högt med jag ogillar inte dom men jag hade samtidigt inte lagt pengar på något sånt:)
nä det får bli lite riktiga wrms sen med grym kontroll orion hcca d5000;D
Hade jag kunnat välja steg utan att tänka på plånboken hade det blivit soundstream
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?