Tackar, jo de där med elen är inte direkt för en nybörjare kan jag meddela, trodde det var kört där ett tag när jag klippt lite men jag fick ihop det till slut, värst var att få igång blinkersen!!!
Astramarkus skrev:
Härligt med nån som som inte är rädd att rensa lite i kabelhärvan. Blev skitbra med huvlåsen på luckan!
Tufft projekt, du kör det hela från grunden verkar det som Är väl inte helt förtjust i Volvo till vardags men ett seriöst projekt är alltid skoj att följa.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Så du har fått igång en projekttråd nu. Kul!! Ska följa den så jag vet vad jag har att vänta för motstånd i sommar haha Måste säga att det är ett vågat projekt iaf
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Så du har fått igång en projekttråd nu. Kul!! Ska följa den så jag vet vad jag har att vänta för motstånd i sommar haha Måste säga att det är ett vågat projekt iaf
haha hej du, jag ska göra mitt bästa, har kommit en bit nu iaf. Ska snygga till kabelpiskan som jag rensat. sen åker inredningen i igen., Lägger upp bild nästa vecka. men det är osäkert om jag blir klar till sommarn kanske till action meet i agusti (mantorp). Blir försa åkturen "kanske"
Köpte mig 2 sportstolar från ridetech Skulle köpa Sparco först, men det är bara att inte märket sparco står nu, annars likadana! Stolarna är godkända för gata men inte Fia-godkända. Väger 5,6 kg st!
härligt å se ett seriöst projekt från grunden!, tänkte dra igång något liknande men suget efter 5cyl va för stort så det blir att sänka ner en t5a ist lycka till
Härligt!!! Säg till när inlägget är uppe så ska jag kolla. Var inne på en 5:a i 940 först men det är massor med regler. Kör du bakhjulsdrivet o ska lägga i en 5:a? Isåfall ska du prata med en trevlig kille här på garaget som har gjort det, dejävlapulvret. Lycka till!!
Fr3ddan skrev:
härligt å se ett seriöst projekt från grunden!, tänkte dra igång något liknande men suget efter 5cyl va för stort så det blir att sänka ner en t5a ist lycka till
Jag beställde huv (960) o bagage i glasfiber av Rp glasfiber!! men när jag fick hem det insåg jag att bagageluckan alldrig skulle hålla när vingen åkt på!! ska beställa en ny huv i glasfiber fast till 940 nu