Kommer du inte förlora lite scenbild om du bara ska köra tvåvägs? Eller ska middarna upp på brädan alltså?
det tror jag inte, kör ju med mellanregistren på brädan och diskanterna ända intill. ingen som klagade förra året mer än fasfel mellan diskant och mellanregistret
Okej, men vad för element är mellanregistret? Ska bli kul o se när det blir klart! Jag kommer nog bygga DLS rakt igenom med Scandinavia kit men ska se om dem släpper något nytt till hösten=)
Nice nice, är det två-vägskit? Vad kommer du köra för mellanregister? Vad hade du för element innan?
Japp, det är det . Jag hade ett hertz hsk 165.4 som nu är sålt (ska bara skicka det). Kommer köra med ett komplett hertz mlk 2 kit
Kommer du inte förlora lite scenbild om du bara ska köra tvåvägs? Eller ska middarna upp på brädan alltså?
Om du inte sett det innan så har han ju 6,5" och diskant uppe på brädan/a-stolpen Tror detta kommer låta sjukt nice med mille kitet, synd du inte tog mille basar med
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
var inne på mille basar kan jag väl säga. Fast då hade det blivit två 10" eller 12". Då trodde jimmy att jag skulle ha roligare med tre hx 10" men du får gärna lyssna och se ifall det låter bra frippe
Ja det är sant, plus att två mille 12" hade kostat mkt mera.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Äntligen har jag hittat lite tid för att uppdatera här har precis flyttat och sedan är det mycket övertid på jobbet just nu så det har inte blivit aå mycket gjort. Men hann med att pyssla lite innan jobbet idag vilket resulterade i att stommen för vänstra sidan blev klar så ska börja på nästa sida på fredag då det är hel ledigt från allt, förutom golfen då
Snitsigt! Kul att fler jobbar för fullt inför Elmia, själv tar jag bara en liten paus från baslådebyggandet nu. Ska bitarna plastas ihop sen innan dom kläs?
Snitsigt! Kul att fler jobbar för fullt inför Elmia, själv tar jag bara en liten paus från baslådebyggandet nu. Ska bitarna plastas ihop sen innan dom kläs?
Japp, ungefär som förra året fast med en liten ändring bara
Att det spelar högre?
Haha, allt du tänker på stickan njae, vet inte om det kommer spela högre? Vore ju kul givetvis, men nu syftade jag mest på utseendet