sjovold skrev:Här går de undan fan va dumpen lät högt
darkwizard skrev:Grymt projekt. Måste ha värmt i själen, nu när den rullade. Hoppas på fler bilder av detta fina bygge.
oggy_swe skrev:Jag är avis vill med ha en bil som kan dumpa så men vill helst inte lägga över 100 pappXD grymmt jobb måste kännas skönt nu?
Alexander_1989 skrev:sjovold skrev:Här går de undan fan va dumpen lät högt HAHA jag älskar den! ;D
sjovold skrev:Alexander_1989 skrev:sjovold skrev:Här går de undan fan va dumpen lät högt HAHA jag älskar den! ;Dja har en likadan på corren men den låter inte lika högt
Alexander_1989 skrev:sjovold skrev:Alexander_1989 skrev:HAHA jag älskar den! ;Dja har en likadan på corren men den låter inte lika högt Okej Dom låter nice som fan
sjovold skrev:Alexander_1989 skrev:HAHA jag älskar den! ;Dja har en likadan på corren men den låter inte lika högt
Alexander_1989 skrev:HAHA jag älskar den! ;D
sjovold skrev:Alexander_1989 skrev:sjovold skrev:ja har en likadan på corren men den låter inte lika högt Okej Dom låter nice som fan aaa dom låter helt okej men byggde återcirkuleerande av min för den lät så jävla högt xDnär beräknar ni att vara klara?hoppas att de går bra i fortsättningen
Alexander_1989 skrev:sjovold skrev:ja har en likadan på corren men den låter inte lika högt Okej Dom låter nice som fan
sjovold skrev:ja har en likadan på corren men den låter inte lika högt
Alexander_1989 skrev:sjovold skrev:Alexander_1989 skrev:Okej Dom låter nice som fan aaa dom låter helt okej men byggde återcirkuleerande av min för den lät så jävla högt xDnär beräknar ni att vara klara?hoppas att de går bra i fortsättningen Har ingen tid. men innan sommaren ska den va klar
sjovold skrev:Alexander_1989 skrev:Okej Dom låter nice som fan aaa dom låter helt okej men byggde återcirkuleerande av min för den lät så jävla högt xDnär beräknar ni att vara klara?hoppas att de går bra i fortsättningen
Alexander_1989 skrev:Okej Dom låter nice som fan
Alexander_1989 skrev:oggy_swe skrev:Jag är avis vill med ha en bil som kan dumpa så men vill helst inte lägga över 100 pappXD grymmt jobb måste kännas skönt nu?Aaaa känns skönt som fan och sett den rulla igen Nu äre bara resten kvar
oggy_swe skrev:Alexander_1989 skrev:oggy_swe skrev:Jag är avis vill med ha en bil som kan dumpa så men vill helst inte lägga över 100 pappXD grymmt jobb måste kännas skönt nu?Aaaa känns skönt som fan och sett den rulla igen Nu äre bara resten kvar Jo men antar resten kommer kännas ganska bra å göra nu när du fått i gång den
Alexander_1989 skrev:Första körningen av bilen i våran ägo .Endast en liten test
Casy skrev:Uppdatering snart? Eller slutade du skruva i och med att lovet tog slut?