thx, fick ratten redan igår, men när jag skulle montera fukade hela rattstången (gled ur fästena vid pedalerna) så när jag bromsade åkte rattstången upp å ner och när jag svängde med ratten trycktes bromsen ner
fick tillslut dit ratten på nåt sätt, men hamnade för långt upp och uppåner hehe
riktigt häftigt projekt, ta skenerna från en spark som takräcke
tackar! ja letar varje dag efter nå shysst takräcke, men svåra å hittalr för långt bort=( å funtat på att bygga nå eget av tex armeringjärn lr nå liknande heh
Nu e jag sugen att hugga in på min Fiesta åxå men frågan e om det e så bra ? har ju redan 2 andra bilar att jobba med men fiestan snyggas mest till nu för det e inte snyggt med vit bil och rost :-)
min fiesta såg ut som din men jag har spacklat upp tanklockets rost ska ta tag i skärmen snart, måste laga elen i spakarna runt ratten efter inbrott och skaffa ruta höger bak :-)
Nu e jag sugen att hugga in på min Fiesta åxå men frågan e om det e så bra ? har ju redan 2 andra bilar att jobba med men fiestan snyggas mest till nu för det e inte snyggt med vit bil och rost :-)
min fiesta såg ut som din men jag har spacklat upp tanklockets rost ska ta tag i skärmen snart, måste laga elen i spakarna runt ratten efter inbrott och skaffa ruta höger bak :-)
Du behöver väl inte lägga ner allt på fiestan, men lite kan man ju pyssla med Jag har egenligen inte lust att fixa med bilen alls då jag inte har kvar garaget, men mina däck fram är slicks å dom käkar skärmkanter så måste fixas
Rätt mkt har hänt, ratten monterad, har köpt ny HU och kopplat in allt ljud, och gammalt takräcke sitter på som jag typ fått av polaren, letar fortfarande efter ett räcke av trä, men detta får duga nån vecka till
Nya däcken borde komma i början av nästa vecka, börjar bli lite brådis då insidan av framdäcken ser ut såhär: