Integran låter inte som ett bra val om du ska köra så långt varje dag,,kan inte utala mig on S15 men antar att den inte är så annorlunda mot en S14 och det är ju en komfortpråm hehe..Integran är ju rätt "rå" högvarvig och högljudd osv men ska du styla med kjolpaket och dvdskärmar och gigantiska fälgar så tycker jag verkligen inte du ska köpa en Integra...vore synd att förstöra en redan fulländad bil utseendemässigt.
en sån bil ska brukas hårt på bana och inte glassa runt med
Integran är ju mer en banracingbil med högvarvig sugmotor och S15 har ju sin bakhjulsdrift och turbo...två helt skilda bilar så det gäller att du vet vad du vill ha ut av bilen
men kan du tänka dig framhjulsdrift med sugmotor så hittar du ingen bättre och mer potent bil,,ska väl möjligen vara Civic type R FD2 isånnafalll så är snabbare än både NSX och Skyline GTR R34 runt en del banor i japan.
when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Jag kan ju tillägga att jag är partisk, men ändå är jag övertygad att S15 är en skönare bruksbil.
Integran är stenhård och en rejsbil från fabrik, och det rimmar dåligt med tidiga morgnar och långt till jobbet... S15 är lite mesigare så den funkar säkerligen mycket bättre till allroundbil.