3522
Sök

Tråden om Bilsport Custom motorshow 2009 på ELMIA

7 100 Inlägg
16 januari 2009
kanske ska ditt!kanske drar upp till polarens stuga uppe i messlingen ist big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 072 Inlägg
16 januari 2009
Nått år kanske Mazudan kan få komma in... Men i år som alla andra blir de att titta

Muttley
16 januari 2009
ska dit, om vädret tillåter kanske man drar med hojen dit=), men annars kör fjällan. inget att ställa ut.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
16 januari 2009
Trådstartare
tkd_rille skrev:
ska dit, om vädret tillåter kanske man drar med hojen dit=), men annars kör fjällan. inget att ställa ut.

big_smile fast det kan ju vara kul & bara kolla oxå såklart smile

Team RmR
393 Inlägg
16 januari 2009
Klart man ska dit o kolla, blir lördagen !

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
16 januari 2009
Självklart ska man dit och kolla! smile Missade tyvärr förra året pga att alla andra som skulle åka med hoppade av dagen innan, tråkmånsar... men i år har man egen bil så nu åker jag dit vare sig nån mera vill åka med eller inte. Är ju en av årets höjdpunkter. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Muttley
16 januari 2009
Dark_Angel skrev:
tkd_rille skrev:

big_smile fast det kan ju vara kul & bara kolla oxå såklart smile

ja smile jag tycker elmia är skitbra, de är mycket folk mycket show och fina bilar. och de finns ju ljud vilket jag gillar mest smile sen jänkare med de tycker jag är nice smile.

så de är en allmänt trevlig tillställning att börja våren/sommaren med, sen avsluta med vallåkra=) jag går inte på så många utställningar så de blir de 2 smile

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
16 januari 2009
jag själv ska inte ställa ut men vi ska ha in två bilar från klubben.

som de ser ut just nu så har vi eventuellt en plats i A-hallen, vi väntar bara på ett 100% svar.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

Ej Medlem
369 Inlägg
16 januari 2009
Självklart ska man dit o kolla! Det tar ju bara 40 min med bil så man kan åka flera dagar om man inte hinner med allt! tongue Det ska bli extra kul och se bilar som man har sett "växa upp" från obetydliga orginal vagnar till vråltrimmade banbilar eller one of the kind stylade! PaintworX monter är ju ett måste:D
Senast redigerat av Rydholm (16 januari 2009)

You haven't lived until you found something worth dying for!

249 Inlägg
16 januari 2009
anmälde korven också:P får se om man kommer med=)

// genetorp

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
16 januari 2009
Trådstartare
genetorp skrev:
anmälde korven också:P får se om man kommer med=)

haha korven? =P antar att det är ett "garaget namn" big_smile

45 Inlägg
16 januari 2009
Klart man ska dit o kolla! :>

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Rydholm skrev:
Självklart ska man dit o kolla! Det tar ju bara 40 min med bil så man kan åka flera dagar om man inte hinner med allt! tongue Det ska bli extra kul och se bilar som man har sett "växa upp" från obetydliga orginal vagnar till vråltrimmade banbilar eller one of the kind stylade! PaintworX monter är ju ett måste:D

haha jo det är ju så klart sant smile paintworx har det ju pratats om en hel del nu, och självklart får man väll gå dit och kika smile

3 650 Inlägg
17 januari 2009
har aldrig vart på elmia, e det bara fina finish byggen lr? Eller finns det nån budget/retro klass tongue ??

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Kesler skrev:
har aldrig vart på elmia, e det bara fina finish byggen lr? Eller finns det nån budget/retro klass tongue ??

Vet faktiskt inte. sök på google.com efter elmia och kolla om du hittar nå bilder?

Blir första gången för oss att vi åker ner dit med smile

122 Inlägg
17 januari 2009
Ska lätt dit!

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH

Jlmmy
17 januari 2009
Självklart skal man upp till Elmia!
Kommer upp med min nisse smile

OEM <3
6 957 Inlägg
17 januari 2009
Kesler skrev:

Det finns ngt för alla skulle jag vilja säga.

Jag hoppas verkligen att det är bra, för inträdet kostar ju 250kr hmm

OEM <3

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Jlmmy skrev:
Självklart skal man upp till Elmia!
Kommer upp med min nisse smile

blir de till å ställa ut eller bara kolla?

Sök