3151
Sök

Vad Har Ni För Bubbla?

OEM <3
6 957 Inlägg
23 januari 2009
henkebenke skrev:
Björk,

Du skall välja en bubbla med de rätta formerna och rätt upphängning, dvs 60tal eller tidigare, med torsionsfjädring.

Ja, jag skulle vilja ha en kring 1960 max -65, behövs inte mkt för att den ska va fin i mina ögon.
Har ju ett takräcke till en bubbla liggandes...nu behövs en bil oxå tongue

Hittar jag en garageplats i vinter kan de mkt väl bli en liten projektvinter big_smile Skulle va så kul.
Jag har aldrig renoverat eller pillat så mkt med äldre bilar men jag är jäkligt sugen smile

OEM <3

Meister
6 763 Inlägg
23 januari 2009
Bjork skrev:
henkebenke skrev:
Björk,

Du skall välja en bubbla med de rätta formerna och rätt upphängning, dvs 60tal eller tidigare, med torsionsfjädring.

Ja, jag skulle vilja ha en kring 1960 max -65, behövs inte mkt för att den ska va fin i mina ögon.

Hittar jag en garageplats i vinter kan de mkt väl bli en liten projektvinter big_smile Skulle va så kul.
Jag har aldrig renoverat eller pillat så mkt med äldre bilar men jag är jäkligt sugen smile

Du har takräcket nu är de bara de viktigast kvar. Bilen. Toksänkning och takräcke är allt som behövs för att de ska bli fränt big_smile

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
23 januari 2009
henkebenke skrev:
Så Här Ser Min Gamla Häck Ut
http://www1.garaget.org/archive/22/2122 … 829916.jpg

Gamle Hitler Gjorde Iaf En Sak Rätt wink

Ruggigt tuff din Käfer! big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

OEM <3
6 957 Inlägg
23 januari 2009
camaro67 skrev:
Bjork skrev:
henkebenke skrev:
Björk,

Du har takräcket nu är de bara de viktigast kvar. Bilen. Toksänkning och takräcke är allt som behövs för att de ska bli fränt big_smile

YEs, antingen skulle ja vilja fixa en med "rat-stuk" eller lite småskönt "cal-looker" stuk big_smile

OEM <3

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
23 januari 2009
min svär far har 2 stycken Bubbla , fina bilar

Nissan Silvia

16 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
Urkas skrev:
Varför Skriver Du Varje Ord Med Stor Bokstav I Början? Vill Du Vara Jobbig Eller Tror Du Att Det Blir Mer Lättläst Då?

fÖr ÖvrIGt KaN dU aNVänDa SöKfUnkTiOneN hÄr På gArAGeT fÖr aTT HiTtA bUBbLoR.

Orka klaga noob!!

Älska vw

356 Inlägg
25 januari 2009
wolkswagen1995 skrev:
Urkas skrev:
Varför Skriver Du Varje Ord Med Stor Bokstav I Början? Vill Du Vara Jobbig Eller Tror Du Att Det Blir Mer Lättläst Då?

fÖr ÖvrIGt KaN dU aNVänDa SöKfUnkTiOneN hÄr På gArAGeT fÖr aTT HiTtA bUBbLoR.

Orka klaga noob!!

Spelat för mycket cs?

Administratör
11 960 Inlägg
25 januari 2009
Den finns en sån här tråd redan: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=97832

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök