Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

Ellex
20 januari 2010 · 22 Inlägg

PAIN skrev:

Ellex skrev:

qpon skrev:
trist som fan. jag som var happy att du börjat bygga igen och nu sådant skit sad
men men, sväng förbi så plastar vi ihop ribban (:

Äh va fan plasta hela korgen så lär d inte hända igen roll, kanske inte kan röra sig så bra men vad göra lol!

haha inget för mig ... jag föredrar kvinnor i plast Corsette tongue   å röd porr boll har ju din fru redan levererat i fin låda som present big_smile

E han i studion på tors så dyker frugan upp me spons till nya bygget förutsatt att du ska köra på ide`n du delgav oss på vallis, ja å förhoppningsvis har du lagt undan en tröja el 2 till "dom skånska Wikingarna" tongue

Loud pipes saves lives !
PAIN
20 januari 2010 · 2 103 Inlägg

Ellex skrev:

PAIN skrev:

Ellex skrev:

Äh va fan plasta hela korgen så lär d inte hända igen roll, kanske inte kan röra sig så bra men vad göra lol!

haha inget för mig ... jag föredrar kvinnor i plast Corsette tongue   å röd porr boll har ju din fru redan levererat i fin låda som present big_smile

E han i studion på tors så dyker frugan upp me spons till nya bygget förutsatt att du ska köra på ide`n du delgav oss på vallis, ja å förhoppningsvis har du lagt undan en tröja el 2 till "dom skånska Wikingarna" tongue

kommer va i *el shopo* imorgon torsdag ...vet dock inte om tröjorna e där eller om dom kommit..har varit hemma i 2 dagar ...men vet att ni ska ha det wink
Dock e jag fully booooked hela dagen...den iden från Vallåkra träffen har jag glömt...hade ju inte sovit på typ 48 timmar då hahaha ...min lilla fiskmås hjärna du vet tongue...får nog ge en reminder i pm tror jag haha wink

Ellex
20 januari 2010 · 22 Inlägg

PAIN skrev:

Ellex skrev:

PAIN skrev:

haha inget för mig ... jag föredrar kvinnor i plast Corsette tongue   å röd porr boll har ju din fru redan levererat i fin låda som present big_smile

E han i studion på tors så dyker frugan upp me spons till nya bygget förutsatt att du ska köra på ide`n du delgav oss på vallis, ja å förhoppningsvis har du lagt undan en tröja el 2 till "dom skånska Wikingarna" tongue

kommer va i *el shopo* imorgon torsdag ...vet dock inte om tröjorna e där eller om dom kommit..har varit hemma i 2 dagar ...men vet att ni ska ha det wink
Dock e jag fully booooked hela dagen...den iden från Vallåkra träffen har jag glömt...hade ju inte sovit på typ 48 timmar då hahaha ...min lilla fiskmås hjärna du vet tongue...får nog ge en reminder i pm tror jag haha wink

Då får d bli lite surprise, d funkar å ha som inspiration i garaget även om du klurat ut någe annat tongue!

Loud pipes saves lives !
danne1988
20 januari 2010 · 121 Inlägg

Tråkigt med bygget (evil) och träligt med the rib (pain).

keep it up! det fixer ni dä!

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
26 januari 2010 · 1 171 Inlägg

Ja tycker det har varit tyst här ett tag nu, vad händer i garaget??

Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
PAIN
27 januari 2010 · 2 103 Inlägg

eplamojje skrev:
Ja tycker det har varit tyst här ett tag nu, vad händer i garaget??

inte så mycket....

Jag har ett brutet revben & Evil har en paus då brl har konkat.

såf ort mitt revben har läkt sätter jag igång igen wink

racer-putte
27 januari 2010 · 6 558 Inlägg

PAIN skrev:

eplamojje skrev:
Ja tycker det har varit tyst här ett tag nu, vad händer i garaget??

inte så mycket....

Jag har ett brutet revben & Evil har en paus då brl har konkat.

såf ort mitt revben har läkt sätter jag igång igen wink

Vadå måste läka hmm Kan du inte bara käka en massa PAIN-KILLERS då tongue  lol lol  skämt åsido ta hand om kroppen den e viktig ha ja hört smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Eberlund VW Ägare
27 januari 2010 · 1 011 Inlägg

racer-putte skrev:

PAIN skrev:

eplamojje skrev:
Ja tycker det har varit tyst här ett tag nu, vad händer i garaget??

inte så mycket....

Jag har ett brutet revben & Evil har en paus då brl har konkat.

såf ort mitt revben har läkt sätter jag igång igen wink

Vadå måste läka hmm Kan du inte bara käka en massa PAIN-KILLERS då tongue  lol lol  skämt åsido ta hand om kroppen den e viktig ha ja hört smile

Nej vafan inte PAIN-KILLERS det kan ju ta död på honom ju.

Henrik Eberlund
MrH Det är lättare att prata än att få något sagt.
29 januari 2010 · 735 Inlägg

evilaudio skrev:

PAIN skrev:

eplamojje skrev:
Ja tycker det har varit tyst här ett tag nu, vad händer i garaget??

inte så mycket....

Jag har ett brutet revben & Evil har en paus då brl har konkat.

såf ort mitt revben har läkt sätter jag igång igen wink

jo de kommer nog va lugnt ett tag då de finns en massa annat att styra upp.. så som de nya jobbet big_smile

Härligt att det löst sig med jobb i alla fall. Det är det viktiga!

Volvo C70 2,4T "Westcoast Edition" (2000)
Owla
30 januari 2010 · 751 Inlägg

Då har man knaprat sig igenom hela tråden smile Verkligen helt sjukt hantverk ni utför! Man har sett både med och motgångar, men alltid har ni lyckats tramsa till det o komma tillbaka! Hoppas det blir så även denna gången och att "evilaudio" hittar tillbaka till anledningen att han började med bilbygge...nöjet smile Hade fint grabbar

evilaudio
30 januari 2010 · 16 195 Inlägg

Owla skrev:
Då har man knaprat sig igenom hela tråden smile Verkligen helt sjukt hantverk ni utför! Man har sett både med och motgångar, men alltid har ni lyckats tramsa till det o komma tillbaka! Hoppas det blir så även denna gången och att "evilaudio" hittar tillbaka till anledningen att han började med bilbygge...nöjet smile Hade fint grabbar

ja kan nog börja bygga igen om nån betalar mig bra för de..hehe

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
eplamojje Billackerare/Billjudmontör
30 januari 2010 · 1 171 Inlägg

Vart har du nu fått jobb Örjan? Kalas att det löst sig iaf!

Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
evilaudio
31 januari 2010 · 16 195 Inlägg

eplamojje skrev:
Vart har du nu fått jobb Örjan? Kalas att det löst sig iaf!

kommer jobba me Drift&underhåll på ett stort fastighetsbolag.   så ja kommer pyssla me de mesta big_smile


ska blir riktigt kul.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
TLO
9 februari 2010 · 1 062 Inlägg

evilaudio skrev:

eplamojje skrev:
Vart har du nu fått jobb Örjan? Kalas att det löst sig iaf!

kommer jobba me Drift&underhåll på ett stort fastighetsbolag.   så ja kommer pyssla me de mesta big_smile


ska blir riktigt kul.

Inte Dalkia eller nåt sådant?

"You Go, we go!"
Putte-Penzel Billackerare
17 februari 2010 · 231 Inlägg

Hur går det me bygget PAIN?

Man har det inte roligare än man gör på sig!
Ford Fairlane "-62an-" (1962)
Volvo V70 GLT "Seppo" (1997)
Ford Fairlane 500 "63an" (1963)
PAIN
17 februari 2010 · 2 103 Inlägg

Putte-Penzel skrev:
Hur går det me bygget PAIN?

olá mannen smile 
inte hänt så mycket....plastat upp botten på nya lådan bara ,men just nu ligger det på is...
Revbenet har inte läkt ännu tyvärr ...drog upp skadan igen nyss sad
så bara vänta tills de e bra sen kan man börja igen...så nu e de bara jobba i studion som gäller, är solo där just nu så de e full fart...fullbokad i 6 veckor framåt tongue.......cash is goooooooood.. big_smile

Då har man cash när man ska sätta fart med bilen igen tongue

Men sjuuuukt sugen på att bygga kan jag säga ...har helt gaaaaaaaaaaalna ideer i skallen som skall bli av ...hur det kommer bli i skuffen (basbygget) ...bak sätet...å inst panelen + nya lacken å fälgarna mm tongue

Senast redigerat av PAIN (17 februari 2010)

Bamse_
15 mars 2010 · 207 Inlägg

Satan! Här hade det hänt saker sen sist jag kikade big_smile ser ju skit bra ut!!! bra jobbat smile

Braweheart braweheartsfoto.se
15 mars 2010 · 494 Inlägg

PAIN skrev:

Putte-Penzel skrev:
Hur går det me bygget PAIN?

olá mannen smile 
inte hänt så mycket....plastat upp botten på nya lådan bara ,men just nu ligger det på is...
Revbenet har inte läkt ännu tyvärr ...drog upp skadan igen nyss sad
så bara vänta tills de e bra sen kan man börja igen...så nu e de bara jobba i studion som gäller, är solo där just nu så de e full fart...fullbokad i 6 veckor framåt tongue.......cash is goooooooood.. big_smile

Då har man cash när man ska sätta fart med bilen igen tongue

Men sjuuuukt sugen på att bygga kan jag säga ...har helt gaaaaaaaaaaalna ideer i skallen som skall bli av ...hur det kommer bli i skuffen (basbygget) ...bak sätet...å inst panelen + nya lacken å fälgarna mm tongue

Fan se till att bli hel ikroppen nu mannen.. 6v i studion går fort det :-P
Sen blir det FULLT ös om ja känner dig rätt.. lol

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
PAIN
15 mars 2010 · 2 103 Inlägg

Braweheart skrev:

PAIN skrev:

Putte-Penzel skrev:
Hur går det me bygget PAIN?

olá mannen smile 
inte hänt så mycket....plastat upp botten på nya lådan bara ,men just nu ligger det på is...
Revbenet har inte läkt ännu tyvärr ...drog upp skadan igen nyss sad
så bara vänta tills de e bra sen kan man börja igen...så nu e de bara jobba i studion som gäller, är solo där just nu så de e full fart...fullbokad i 6 veckor framåt tongue.......cash is goooooooood.. big_smile

Då har man cash när man ska sätta fart med bilen igen tongue

Men sjuuuukt sugen på att bygga kan jag säga ...har helt gaaaaaaaaaaalna ideer i skallen som skall bli av ...hur det kommer bli i skuffen (basbygget) ...bak sätet...å inst panelen + nya lacken å fälgarna mm tongue

Fan se till att bli hel ikroppen nu mannen.. 6v i studion går fort det :-P
Sen blir det FULLT ös om ja känner dig rätt.. lol

haha ja men nu e jag fullbokad i 8 veckor i studion tongue  firman först ...bilen sen.

Hackev8
22 mars 2010 · 2 121 Inlägg

skyst de var ett tag sen man var in här å kolla nu börjar de hända saker igen hehehe

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang