riktigt cleant! blev snygg kabeldragning och lätt hanterligt med kopplingsblocken (även fast de inte syns )
fortsätt! alltid kul med updates från din sida
/stage
tack ..jo ordning å reda e alltid trevligt..som hemma...en garderob som de är ordning i trivs man med, även om den dörren oftast e stängt
Oftast är det ju så att hur saker är reflekterar på hur man är som person rörigt=slarvig och hafsig ...typ orka bry sig.... ordning= snyggt å rent å planerat..positiv å glad
Tack Ska försöka köra på med updates sålänge folk besöker och gillar tråden
kommer ju fler byggen snart också bla min 945a kombi..å där får man ju plats med endel haha.
tack jo den sitter på bilen å e snart fixad...om jag fixade den innan jag gjorde ljudet, så skulle stereo bygget aldrig bli klart ...då hade jag varit ute å buskört ...så tar var sak i sin ordning.
Trist med repan på volvon men det är ju omhändertaget så alla är väl nöjda, förutom den skyldige Lill-Pain gjorde ett bra jobb men sen har han ju haft en mktbra lärare haha. Bygget börjar se ordentligt fett ut nu ju. Se till och bli färdig så man får se hela skapelsen nu. Peace !!
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
tack jo den sitter på bilen å e snart fixad...om jag fixade den innan jag gjorde ljudet, så skulle stereo bygget aldrig bli klart ...då hade jag varit ute å buskört ...så tar var sak i sin ordning.
haha ja det stämmer ju att man gör...bättre att ta stereo först sen drivning...
Trist med repan på volvon men det är ju omhändertaget så alla är väl nöjda, förutom den skyldige Lill-Pain gjorde ett bra jobb men sen har han ju haft en mktbra lärare haha. Bygget börjar se ordentligt fett ut nu ju. Se till och bli färdig så man får se hela skapelsen nu. Peace !!
tack tack Jorå e skit kul att han har ett intresse för bilbyggandet å lär sig snabbt...alltid kul när man kan ha ett far & son byggande Snart kommer den rulla ut kan jag lova ..å nya projekt ska börjas eller byggas vidare på
haha ja det stämmer ju att man gör...bättre att ta stereo först sen drivning...