Ljuger bilden eller har du verkligen klippt bort hälften av alla kardeler för att få plats med kabeln i kabelskon ?
delvis men inte hälften ...fick ta bort några på den då jag inte hade fler feta kabel dojjor kvar shit happens har massor med jord kablar dragna ändå så e ingenfara ...alla fuskar lite då å då
gör en fet kabel av alla så e det lättare å dra skiten
några sign.kablar framdragna
lite högtalarkabel framdragna...hm eller ja ok bakåt dragna haha
fått lite k.skor....
epoxy luktar juuuuuuumm juuuuuuuumm
skönt med lite utrymme å koppla på
racket på plats....lagom pass form
tajt passform mot baslåda å racket
plug & play
tejpat ..bara jobbigt OM dom lossnar
inkoppling av remote..samt relä kopplat med säkring
mera jord kabel
alla kablar inkopplade
får det bli
översikt..kommer ett par covers på sidorna samt lite annat
juuuummy ...Tack MDS Hägersten /stockholm
Delnigsfiltren får en ny plats provmonterade bara...ska bygga nya fäst plattor samt klä med skinn eller vinyl trots att jag ogillar vinyl å skinn haha. Ser ut som en Robot ryggrad
blir gött med en MASSA led hät inne från sponsorn www.blueride.se
snickrade även ihop en annan sak till..vad ? e en valp hade till våran hund som ska ha valpar snart
...thats all 4 know ..nästa gång jag är i garaget ska bilen provspelas ÄNTLIGEN
Tjenare måste inleda med att jag började arbeta imorrse klockan 07:00, Då jag genast gick in på garaget för att kolla om ngt nytt roligt hade kommit upp! förstår ej hur jag kunnat missa denna tråd helt sjukt va snygg de blir mäkta imponerad! Har suttit sen 07:00 till 14:30 och i stort sett bara läst knappt jobbat något! En timmes lunch då + ett par red bulls som gjort att jag orkat haha Hoppas man får se denna pärla te sommaren och även Evils bilar! Lycka till kommer fortsätta följa tråden med stor entusiast eftersom jag själv ska snart börja bygga! Lycka till i fortsättningen
Tjenare måste inleda med att jag började arbeta imorrse klockan 07:00, Då jag genast gick in på garaget för att kolla om ngt nytt roligt hade kommit upp! förstår ej hur jag kunnat missa denna tråd helt sjukt va snygg de blir mäkta imponerad! Har suttit sen 07:00 till 14:30 och i stort sett bara läst knappt jobbat något! En timmes lunch då + ett par red bulls som gjort att jag orkat haha Hoppas man får se denna pärla te sommaren och även Evils bilar! Lycka till kommer fortsätta följa tråden med stor entusiast eftersom jag själv ska snart börja bygga! Lycka till i fortsättningen
Mvh Pontus!
Tjena Pontus Ja men det finns ju endel trådar på gorg så e ju lätt å missa haha Då har du haft en givande dag på jobbet då hahaha Tack för responsen och att du tog dig tiden att skriva å hoppas nått kan ge inspiration tills du ska bygga
Evils nya bygge ..han har en egen projekttråd här på gorg ...har jag hör att han kommer visa på Vallåkra snart // Matte Pain
En liten fråga, när du lägger ner så mycket tid och gör allt så snyggt med bygget varför använder du eltejp på kabelskorna när det blir snyggare med krympslang??
En arbetsskadad industrikablage byggare:)
PS! Blir imponerad av allt annat du gör (utom på kabelskorna).
En liten fråga, när du lägger ner så mycket tid och gör allt så snyggt med bygget varför använder du eltejp på kabelskorna när det blir snyggare med krympslang??
En arbetsskadad industrikablage byggare:)
PS! Blir imponerad av allt annat du gör (utom på kabelskorna).
tack enkelt ...den breda krympslangen har rymt från garaget å orkar inte köpa ny eller leta just nu lätt å vara lat ibland
Ja de blir ju tok bra de här,fortfarande skit impad på ditt tålamod! men hur fan går de nu med Rättviks träffen,ska du klistra på ett Volvo märke på beemern å låssas som det regnar eller?