Får säga detta att tråden är väldigt intressant och rolig!, får väl säga att man är mest intresserad av Volvon också!, men sjuk baslåda du har evilaudio.
Får säga detta att tråden är väldigt intressant och rolig!, får väl säga att man är mest intresserad av Volvon också!, men sjuk baslåda du har evilaudio.
Nej diss tycker jag det inte var. För att jag menar verkligen inget illa ment mot Evilaudio, uppfattade han det som sådant så får han gärna prata med mig om det . Självklart är hans bil också intressant, men är en Volvo fantast. Så därför tyckte jag att det var lite mera intressant.
Det är ju tur att vi inte har monten bredvid varadra på Elmia så våra bilar inte kommer störa varandra.
MVH//Björn
haha tror Evil kommer störa bra ändå vet även en bubbla som kommer stå på Elmia iår från DD ( Tokken) den kommer garanterat störa ...hört den live...den e sjuuuuuuuuuuk å evils mål e att spela högre än den...så kommer bli rolig på mässan tror jag
Mvh//Robin.
haha vilken diss=)
folk kan inte råför att dom e handikappade å kör volvo.. HAHA