Det har varit lika dött i garaget Har väntat på delar till motorn från usa sedan midsommar. Har börjat lite mer o fixat med breddningen så de kommer lite bilder på de snart Kan dock säga som jag sagt innan så blir inte bilen klar i sommar utan nu är det Elmia 2010 som gäller
Nu får det vara dax o slänga upp lite bilder o uppdatera lite
Har dock inte hänt så mycket med varken bilen eller motorn men en liten uppdate iaf
Har börjat fylla ut kitet lite: Först en liten kant så man vet hur mycket man ska bredda bilen. Bakkjolen
sidkjolen
Detta resulterade då till: bakkjolen igen
Sidkjolen igen
Sedan var det dax o fylla igen kjolarna: Sidkjolen fylld
Sedan var det middag i garaget o på menyn var det grillade burgare Middag
Efter lite mat i magen blev det fart i garaget, då tryckte jag in buren o provade hur den blir även me den provlackade biten. Sedan fick jag för mig att de vore bra o testa stolarna så de åkte i de me Och de blev rätt lyckat: Cupèn, buren o stolarna
Det är inte helt bestämt men ser så ut just nu iaf
Det var en redigt snygg S14 o de gröna TE37orna var redigft kaxiga Tackar för de förslaget men jag har redan en bild av hur de ska bli o du är inte så långt ifrån hur jag har tänkt mig ;D
Hehe näe det är ingen risk. Gröna färgen är snygg men jag själv tycker inte TE37orna är så speciellt snygga. Finns mycket snyggare fälgar men de kostar satan.