Tänka sig att det bli ju bara bättre obättre för varje gång manlägger ögonenidenna tråd Håller tummarna fördig mannen så vi får lite mer bilder o dregla över snart
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Hehe superbygget? Jo det går sakta men säkert. Fick hem vattenpump i fredags som var fel så måste byta sen väntar jag på lite slangar o kopplingar till bränslet men efter de ska motorn vara klar då är det bygga avgassystem o insug Sen ska de nog rulla igång igen Hur går det för dig då??
Kan bara hålla med Viic där Det är otroligt roliga bilar Lite annorlunda mot Evo bilarna som också är grymma dock
Redigt skoj o höra att du gillar min tråd. Ska göra vad jag kan för att bli klar till Elmia o även komma igång med karossen så snart som möjligt så det händer lite mer här inne
Var länge sedan jag uppdaterade nu men har tyvärr inte hänt så mycket med varken motorn eller bilen på länge nu. Har dock börjat med bränslekitet så det är snart klart Fick 2 paket idag men har bara bild på den finaste Fick hem en ny vattenpump men den har jag inte bild på
Fick också hem nya gälar till skärmarna
Kolfibergälar
Ska försöka fixa lite med motorn i helgen så den snart ska vara klar iaf återkommer med mer bilder då Thats all for me right now. Over and out
Okej hade ju varit bra om nån av trimmarna förslagit de innan man köpte då men men spelar inte så stor roll endå. Märker jag att kylningen är dålig så lägger jag dit ett cellpaket till på kylaren eller så förlänger jag kylningen bara så de ordnar sig endån.