it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Vad använder du för cam-modul när du skickar till fräsen? Vad för styrsystem nyttjar du? Det ska bli intressant när du startar upp den och börjar köra.
Vad använder du för cam-modul när du skickar till fräsen? Vad för styrsystem nyttjar du? Det ska bli intressant när du startar upp den och börjar köra.
Där är cam beredning i styrsystemet. Styrsystemet heter Eding CNC, styrkort CPU5A www.edingcnc.com Jag har redan provfräst lite med den. Den funkar finfint. Håller på att fixa till 3D modellerna på cossieskärmarna så delningarna i formarna hamnar på rätt ställen.
Efter och ha spenderad lite minuter för och få med mig dom sidorna, som helt enkelt får den enkelt och bara buga för vad svk levererar till folket. Och då speciellt till kristian vid rodret, är mycket imponerad.
Sen för och lägga till då jag också noterade lite gnäll här och där på tidramar och slutprodukt, den som står för ytfinish är alltid den som står främst för hugg. Det vet jag med många års erfarenhet som billackerare samt byggare av jobb med speciella önskemål på bilar, det är svårt och komma till ett pris som väger mot det man själv lägger ner samt vad slutkund önskar . I hantverk händer alltid det oförutsatta då speciellt när det är tidspress. Vi är då inte mera än mänskliga i slutet , vissa bara mera vrånga än andra
Som sagt hatten av för alla er på SVK...
Inget är omöjligt, det tar bara lite längre tid...
Veven till nya motorn till Michels gröna seat kom tillbaka från balansering idag. ARP bult till ramlageröverfallen momentdragna. Bjussar på en idolbild