Är det bara jag som känner att Bjorncad verkar tro att det enda som sker är det som syns på forumet...
Snälla någon, fotar och lägger du upp precis allt du gör eller?
Jag skulle vara förvånad om det finns NÅGON i hela världen som fotograferar och postar precis allt som personen i fråga sysslar med...
Tänk efter lite granna innan du börjar klaga på saker, om nu Kristian skulle fota precis allt han gör, hur ska han då kunna göra något alls?
Lever du med filosofin "Syns det inte finns det inte"? isf WAKE UP AND SMELL THE ROSES!
Helt otroligt hur du ens kan sitta och klaga på något som uppenbarligen inte ens du har full koll på hur det ligger till som, iom att det nu tydligen inte va förskottsbetalat utan ett returarbete.. Och det handlar inte ens om dina grejer så varför håller du på för? Är kunden missnöjd, låt han klargöra det, inte du.. Du är väl inte hans språkrör eller? Han borde väl vara kapabel till att göra sin egna röst nöjd?
Krille, keep up the good work och ursäkta att jag kladdar ner tråden, men jag blir bara så less på visst folk som håller på sådär...
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.