Mmm ooh jaa. Kan du hantera en stadig klubba nu då? Eh jag menar en hammare..
Självklart, har ju renoverat ett helt hus på några månader nu så hammare kan jag tas med=)hehe
Ja just ja, det tänkte jag ju inte på Det får du nästan slänga upp lite bilder på Att du inte passade å att bygga ett garage när du ändå hade hammaren i näven
Mmm...det blir garage till nästa sommar=) Hyfsat trött på det just nu=/ Tycker du om min projekttråd?
Självklart, har ju renoverat ett helt hus på några månader nu så hammare kan jag tas med=)hehe
Ja just ja, det tänkte jag ju inte på Det får du nästan slänga upp lite bilder på Att du inte passade å att bygga ett garage när du ändå hade hammaren i näven
Mmm...det blir garage till nästa sommar=) Hyfsat trött på det just nu=/ Tycker du om min projekttråd?
Jo, jag kan tänka mig att det bli rätt drygt i längden. Ja, det är kul att du lagt upp en tråd också, det skrev jag väl i den haha
Jojo, jag kan ju säga att jag har iaf varit och hämtat formen till stötfångarhörnan på ferrarin från lackeraren. I nästa vecka ska jag gjuta upp den delen, sen kan jag sätta dit framskärmen så den hamnar rätt inför 3d scanningen.
Hämtade denna rotrex centrifugalkompressorn igår, funderar på om jag ska ha i den i min trenolla på V8-an. Jag vill ju egentligen ha skruvkompressor på den, men nu kom jag ju över denna. Aja, vi får se vad som händer
gymmt imponerad av din kunskap i att gjuta i kolfiber och fiax gjutpluggar jäkla jobb!! jag skulle behöva huv och lucka till min ke70 och min 244 hur monga mille blir jag skyldig dig för det eller funkar natura?? såg något om att det fanns som betal möjlighet ha ha
För att gjuta av en huv i normal storlek så tar jag ca 7-8000:- Då är den i kolfiber rakt igenom, väger ca 2-3kg och har ingjutna förstärkningar, även fästen för gångjärn och huvlås är färdiga med gängor så den är bara att klarlacka och skruva dit.
En baklucka blir nån tusing billigare.
Alternativa betalningsmetoder kan vi diskutera i verkstan
Det här lät riktigt intressant... är det 7-8000:- för en 240-huv?
gymmt imponerad av din kunskap i att gjuta i kolfiber och fiax gjutpluggar jäkla jobb!! jag skulle behöva huv och lucka till min ke70 och min 244 hur monga mille blir jag skyldig dig för det eller funkar natura?? såg något om att det fanns som betal möjlighet ha ha
För att gjuta av en huv i normal storlek så tar jag ca 7-8000:- Då är den i kolfiber rakt igenom, väger ca 2-3kg och har ingjutna förstärkningar, även fästen för gångjärn och huvlås är färdiga med gängor så den är bara att klarlacka och skruva dit.
En baklucka blir nån tusing billigare.
Alternativa betalningsmetoder kan vi diskutera i verkstan
Det här lät riktigt intressant... är det 7-8000:- för en 240-huv?
För tillfället så håller jag på att gjuta sidorna till audin, de blir klara nu i veckan, såhär ser i alla fall formarna ut, de färdiga delarna får ni se om ett par dagar
Gjutform till högersidan.
Formen till vänstersidan
Har gjutit formar till Super Seven delar, bakskärmar och noskon. De ska självklart gjutas i kolfiber.