3588
Sök

Honda Crx-Streamer =)

The Sassy Bitch
198 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
hej hej!

Jag har haft mycket funderingar på vad man ska ha för Streamer på min pärla och har hittat två som jag är lite sugen på men skulle gärna vilja höra vad andra tycker =)

Har två förslag:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/40192/558944_o7rtsz.jpg
förslag till streamer

Eller:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/40192/558946_qdxh9j.jpg
Förslag till Streamer

Vad tycker ni?

eller har ni nått annat bra förslag så säg gärna till ;)

Sussolita-Sassy Bitch ;)

dARKiE
5 031 Inlägg
1 februari 2009
Kör utan streamer du kommer växa ifrån det tillslut ändå wink

annars gillar jag nr 2 mest..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

The Sassy Bitch
198 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
Hehe, nja växer nog inte ifrån det. Men det finns väl risk att det åker av om nått år, hittar juh alltid nått snyggare eller bättre man kan göra varje år tycker jag!? wink

Jo, visst ser nr2 lite bättre ut smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)

9 Inlägg
1 februari 2009
oj oj oj ...man slutar aldrig att bli förvånad. om man nu ska ha en streamer, varför inte ha nå vettigt stå där? som t.ex namnet på en sponsor man har, OM man nu har en. annars gör man nog bäst i att låta bli. my point of view.

Calibra Turbo -93 (Projekt)
Audi 80 Cab -95 (Vinterbil ;)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
1 februari 2009
Inte förstöra din CRX med nått sånt nu tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

The Sassy Bitch
198 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
CurlySue skrev:
oj oj oj ...man slutar aldrig att bli förvånad. om man nu ska ha en streamer, varför inte ha nå vettigt stå där? som t.ex namnet på en sponsor man har, OM man nu har en. annars gör man nog bäst i att låta bli. my point of view.

Hehe..jag har bara en sponsor och det är mig själv så varför inte ha Det på streamern tongue

HyperSonica
Igår 23:54:18 Inte förstöra din CRX med nått sånt nu

Meeen är juh så sugen på att göra nått skoj med bilen,och ekonomin tillåter inget större smile
Men du kanske har nått annat bra, billigt förslag?!big_smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
2 februari 2009
NR 2, men gör den INTE så att den går för långt ner, kommer att se ut som att du försöker för mycket då+ att den skymmer smile

Låt den vara hyffsat diskret och inte för mycket i vägen så tröttnar du inte på den i första taget heller.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
2 februari 2009
Sussolita skrev:
CurlySue skrev:

Hehe..jag har bara en sponsor och det är mig själv så varför inte ha Det på streamern tongue

HyperSonica
Igår 23:54:18 Inte förstöra din CRX med nått sånt nu

Meeen är juh så sugen på att göra nått skoj med bilen,och ekonomin tillåter inget större smile
Men du kanske har nått annat bra, billigt förslag?!big_smile

hmmm.. ja då.. något ska vi nog kunna klura ut big_smile
Vad tilllåter din ekonomi för tillvället då? smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

9 Inlägg
2 februari 2009
tänkte föreslå ny baklysen, men såg att du fixat det. prova med andra backspeglar t.ex? en sån text i framrutan skulle bara dra ner betyget på en innan fin bil.

Calibra Turbo -93 (Projekt)
Audi 80 Cab -95 (Vinterbil ;)

The Sassy Bitch
198 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
AcesHigh666 skrev:
NR 2, men gör den INTE så att den går för långt ner, kommer att se ut som att du försöker för mycket då+ att den skymmer smile

Låt den vara hyffsat diskret och inte för mycket i vägen så tröttnar du inte på den i första taget heller.

Mjo har tänkt på det där, som måtten ser ut nu skulle jag nog vilja ha den lite smalare roll

hmmm.. ja då.. något ska vi nog kunna klura ut
Vad tilllåter din ekonomi för tillvället då?

Jadu just denna månaden är det inte mycket men ett par tusen har man väl liggandes iaf;)

tänkte föreslå ny baklysen, men såg att du fixat det. prova med andra backspeglar t.ex? en sån text i framrutan skulle bara dra ner betyget på en innan fin bil.

Yes baklysen är redan fixat, har två uppsättningar som jag byter emellan lite då och då:P
Har m3 speglar liggandes men har inte rätt adapter plattor, så finns det några sånna där ute byter jag mer än gärna:D

Tack för fina tips, kom gärna med fler!smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)

ljudfantast
1 372 Inlägg
3 februari 2009
den är så fin som den är smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 februari 2009
Alla bilar med streamers = förstörda, visst om de e reklam för en sponsor eller så dårå, men typ de som har VOLVO på en 740...no shit att de e en volvo. Många som försökt plagiera den designen liksom? tongue

Satsa pengarna på toning av rutorna istället? Om du nu hade ett par tusen får du ju en proffstoning...

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
3 februari 2009
Sussolita skrev:
AcesHigh666 skrev:

Mjo har tänkt på det där, som måtten ser ut nu skulle jag nog vilja ha den lite smalare roll

hmmm.. ja då.. något ska vi nog kunna klura ut
Vad tilllåter din ekonomi för tillvället då?

Jadu just denna månaden är det inte mycket men ett par tusen har man väl liggandes iaf;)

Yes baklysen är redan fixat, har två uppsättningar som jag byter emellan lite då och då:P
Har m3 speglar liggandes men har inte rätt adapter plattor, så finns det några sånna där ute byter jag mer än gärna:D

Tack för fina tips, kom gärna med fler!smile

okej.. några tusen... Hmmm...
En stereo anl'ggning kanske.. eller nått motormässigt... Utseende har den ju... finns iofs en liten takvinge man kan sätta på som är rätt najs.. smile
hmm.. ett cold air intake som suger kallluft bakom fronten.. inte häller så dyrt smile
sen fins de ju Kolfiberhuv, kolfiberdörrar, kolfiberframskärmar och kolfiberbaklucka.. men det kostar ju en del hmm
Lycka till iallafall.. smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök