Testade lite med framsystemet idag hann med att bestämma mig för en annan position av nero3an och diskanten(Jag faller för grupptrycket och kör i instrumentpanelen som alla andra med 9000). Sen hann jag bränna signaljorden på front på min HU dock inte rear...
Nu har jag bestämt hur lådan ska bli: 100liter netto med slotport på 340cm^2 som är 40cm lång. Porten kommer vara vinklad men kommen endast bli 5cm efter vinklingen. Basen utan onödiga dekaler Sedan avrundningen vid vinklingen av porten som kommer spacklas så den blir fin.
Var igår till Orsa och hämtade lite mer dämpmatta 3 rullar x 4.65kvm dock ska jag bara ha 2 av dom. Lite tillbehör som kom....Gissa hur många batterier jag ska ha...
Sådär efter fyra dagars toffling har man varit lite i garaget. Mitt nya favorit verktyg som gick om raspen... En Surform OCh såklart när man har smetat på limmet så tar ju batteriet slut i skruvdragarn... Tur att man har lite vikter ståendes... Sen funderar jag alvarligt att slänga på en MDS loggo på DD basen bara för att jävlas lite... Så att den ser ut som MDS Audiophile den gammla serien. Bild