Tänkte göra en lite projekt tråd om våra bilar som ska ner till elmia 2009 och ställa ut vi kommer ställa ut med carsound och kommer ni kommer hitta oss i A-hallen.. Bilen som kommer ställas ut är en Toyota Celica GT-4 och en Nissan skyline R33 GT-S.
Lite bilder på vad som har hänt än..
Celicans Block som har varit iväg på planing och horning den gick lite varm förra årets slut och nu är den på väg ihop igen..
Nya ringer som jag ska montera på kolvarna som är tvättade sedan en skymt av Apexi-Usa pakning
Ljudbygget i Celican här kommer en 15" Fusion bas gotta sig
Liter mer Fusion grejer som ska i Celican 3st steg som ska i 5,25" i bagaget och 6,5" i framdörrarna. Även en Huvudenhet ifrån Kenwood med dvd och 7" skärm ska i. Stegen kommer monteras i 2 våningar och sitta i fjäderbenstaget bak. Ev kommer en skärm sitta monterad i mellan stegen med.
Utsidan:
Har monterat nya pinbultar för att få plats med tjockare spacerplattor runt om. Är färdig med ena sidan bak och bilder på det kommer.
Vingen bak har jag bytt till en med höjblock i kolfiber.
Här kommer lite bilder från lackningen på Celican
Fronten
Sedan har vi Skylinen
som breddas lite
Fram skärmarna
Ny polerade Fälgbana
Framlamperna moddas
Bak breddningen
Sidokjolen med framskärmen monterad
En liten bilde på motorn som kommer få en uppgradering 2010
Ser den tråkig ut
Mer bilder och info om bilarna hittar ni på
http://www.jc-performance.se/galleri.php?bs=0&id=22Jag kommer inte ställa ut supran den kommer nog synas mer på strippen i år..