Min första bil en VOLVO 940 TURBO:D det är en jävligt goooo bil:D sedan efter den kommer det nog att bli en volvo R av något slag:D typ S70R eller något..
ända sen ja såg to fast to furious har ja sagt att innan ja dör ska ja ha haft en NISSAN SKYLINE R34 GT-R!.. men de e säkert den som tar livet av mej haah:P
Peter Björcks MkIV ligger högt på listan (Du kan få donera den till mig Peter =P ), annars Koenigsegg CCR (806HK!). Eller egentligen, vad som helst som är brutalt nog att kallas självmordsmaskin....
Men herregud. Ni håller på med fjollbilar, evo, skyline, supra. etc. det finns endast 951ex av den bilen jag mest i hela världen skulle vilja ha. Köp en riktigt manlig bil, ännu manligare än en volvo. Opel Lotus Omega. 377hk. världens snabbaste "familjebil". och utseendet, Ahhh får en att svimma nästan bara man ser en bild.
hmm dröm bil det är nog en buggati veyron eller någon koningsegg(stavning)
as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
Fan va må¨nga som snackar om Skyline R34 GT-R varför inte likaväl ha en Nizmo Z-Tune som dröm bil Nismos egna variant av R34 med större motor och snyggare kaross o bättra väghållning?
Peter Björcks MkIV ligger högt på listan (Du kan få donera den till mig Peter =P ), annars Koenigsegg CCR (806HK!). Eller egentligen, vad som helst som är brutalt nog att kallas självmordsmaskin....
Det finns inga självmordsmaskiner, bara självmordsförare.
Jag som är Porsche hatare har gått och blivit kär i Porsche 356. Det är den enda Porsche som jag vill ha. Annars är de Vw före -68 som jag är väldigt kär i..