Finns ingen plan på att byta framlampor eller? Jag personligen har aldrig gillat de där två runda historierna. Vad går det på med ett par lampsatser till typ SL63an? Är kanske snordyra eller? Finns ju massa andra modeller av MB med hela lampsatser, tror det skulle ge ett mer racigt utseende till bilen, speciellt med breddningen
Grymt bygge i vart fall, ser ut att kunna bli jäkligt rått! Lycka till framöver Mvh
Finns ingen plan på att byta framlampor eller? Jag personligen har aldrig gillat de där två runda historierna. Vad går det på med ett par lampsatser till typ SL63an? Är kanske snordyra eller? Finns ju massa andra modeller av MB med hela lampsatser, tror det skulle ge ett mer racigt utseende till bilen, speciellt med breddningen
Grymt bygge i vart fall, ser ut att kunna bli jäkligt rått! Lycka till framöver Mvh
Emil
tack Emil.. jag har planer i framtiden att byta lampor.. har kollat på SL har även kollat på SLK lampor.. kanske kommer någon snygg modell i framtiden med.. men det finns i planerna i en senare fas. tänkte få klart utsida nu.. inte kört bilen snart två år. så fixa i vinter igen.. hehe
Fräckt som fan. Beundrar er som har orken att ge er på sånt. Själv bygger jag i skala 1/25. Dels p.g.a sjukdom så 1/1 bilar kan inte komma på tal.
Man denna Benzen blir fet!
MVH T.
tackar... ja ibland undrar man va man gett sig in på.. haha... tar ju tid o forma o ta fram linjer o detaljer som inte syns.. men dom syns om man inte gör dom:D för det ser fult ut då.. det som tar tid. börjar se ett slut nu alla fall..