hur kan han härma? d e juh en portad låda? , skodan hade en 4e ordningens
Det e bra att det e koll på dig Stickan. Denna e såklart en portad låda och bör vara avstämd till 42 Hz. Ska bli intressant att få göra första testen och se om man har räknat allt rätt.
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Det va en udda låda, har för mig att jag sett ngt liknande på P*mpM*Rid*.. men jag kan ha fel så här på kvällen. Men verkar bli tabil den lådan.
Kanske udda låda numera. Men var populärt för flera år sedan med tunnelbygge. Stabilt e ett måste om den ska hålla ihop. Kommer troligen att flytta en del luft.
//WooDMaN
hur kan han härma? d e juh en portad låda? , skodan hade en 4e ordningens
Det e bra att det e koll på dig Stickan. Denna e såklart en portad låda och bör vara avstämd till 42 Hz. Ska bli intressant att få göra första testen och se om man har räknat allt rätt.
Hoppas vi på rätt då..... Så jag vet var jag ska gå o besöka under elmia
AAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh guuuuuuuuuuud vilka kuliga ideer vi kan kläcka du å ja MORSAN såg lådan å hon riktigt ser fram emot att du kommer att va i hennes garage lr inte
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
AAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh guuuuuuuuuuud vilka kuliga ideer vi kan kläcka du å ja MORSAN såg lådan å hon riktigt ser fram emot att du kommer att va i hennes garage lr inte
Tror nog inte Mamsen din blir så glad när volymen skruvas sakta uppåt.. Stor risk att sylburkarna kommer att dansa hambo...
Tror nog inte Mamsen din blir så glad när volymen skruvas sakta uppåt.. Stor risk att sylburkarna kommer att dansa hambo...
Fyra bugg o en coca cola, spela freestyle med fräck musik.......
Fyra bugg o en coca cola, spela freestyle med fräck musik.......
buggen kan va men min morsa dricker inte cola hon iaf hon dricker GROGG hon
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Nu jäklar börjar det likna nåt här! Fräsigt bygge! Ser fram mot att få lyssna lite sen på Elmia, så jobba på nu! Å se till så att Putte gör det han ska och inte bara pillar på sin egen skrothög.
Kul projekt du har för dig. Värmer varmt i min gamla fd bilstereointensiva hjärta. 12st 10" hade jag i min Golf IV. Du är inte långt borta med dina 8st 12or
Nu jäklar börjar det likna nåt här! Fräsigt bygge! Ser fram mot att få lyssna lite sen på Elmia, så jobba på nu! Å se till så att Putte gör det han ska och inte bara pillar på sin egen skrothög.
Klart jag ska lasta in dig i bilen. Fixar ett par extra starka bälten så du sitter still när jag skruvar upp. Jag får nog snarare se till att håller sig lite lugn. Att släppa lös han det kan va farligt Kan bli en hel del skruvade och galna ideer.
Kul projekt du har för dig. Värmer varmt i min gamla fd bilstereointensiva hjärta. 12st 10" hade jag i min Golf IV. Du är inte långt borta med dina 8st 12or
Tackar och bockar. Kul att det gillas det man gör. hmm 12st 10" låter lite lagom trångt det.
//WooDMaN
Nikeman d bygget kommer jag ihåg...2st DLS A6 som drev d , muuuuums!
Nikeman d bygget kommer jag ihåg...2st DLS A6 som drev d , muuuuums!