Man blir lätt rastlös utan ljud .). Tog och passa på att hänga in EG8W mds basar och prova hur dom skulle låta. Blev klart impad av ljudet.
Nu har man ju lite musik när man rullar till jobbet
Jag har tänkt köpa en EG8W att ha till min bil bak i hatthyllan, tycker du dom spelade bra för att kunna köra med en sån bara? Dom är ju väldigt billiga och är inte ute efter att få grannens fönsterrutor att hoppa ur utan egentligen mest ett skönt allround ljud i bilen.
Man blir lätt rastlös utan ljud .). Tog och passa på att hänga in EG8W mds basar och prova hur dom skulle låta. Blev klart impad av ljudet.
Jag har tänkt köpa en EG8W att ha till min bil bak i hatthyllan, tycker du dom spelade bra för att kunna köra med en sån bara? Dom är ju väldigt billiga och är inte ute efter att få grannens fönsterrutor att hoppa ur utan egentligen mest ett skönt allround ljud i bilen.
Se bara till att du bygger lådor till dom annars kommer det inte spela nånting ... Och helt klar spelar dom riktigt trevligt för att va så små
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Se bara till att du bygger lådor till dom annars kommer det inte spela nånting ... Och helt klar spelar dom riktigt trevligt för att va så små
aa jag har en merca 190 där finns ett hål i hatthyllan för förbandslådan tänkte sätta den i där och såklart bygga låda, dock sluten tror jag för vet inte om jag får plats med port utan att sätta kapen i plåten under för mycket
din spelade på ganska bra där ute. Haha tyckte det var roligt när du fick spela mot nån kille som stog och blåste i mikrofonen hade vart kul om du hade spelat 140 och han hade gått vidare
Hej gott folk. Nu har det stått still länge i tråden. Men tanken är väl att det skall bli nått under 2015. Men det hände en annan sak istället. Träskallen har fått en ny "kompis"
Så här blev det lite annorlunda "byggbilder"
Oerhört cool projekt tråd! Fan vad ni bygger riktigt imponerad av din/era feta ljudbilar! Häftigt att kunna leva drömmen
Har spenderat är par timmar på att läsa igenom 83 sidor och kan lätt säga att jag inte ångrar en enda sekund riktift kul läsning. Preem lägges och hoppas på att jag kanske ser bilen ute på vägarna nån gång
Senast redigerat av SpendeX (9 januari 2015)
Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen
Eftersom inte allt har kommit hem till bilen så får man roa sig med lite annat. Råkade bara inhandla en ny Processor till bilen. Denna gång blev det en Alpine.
Ett stycke styrenhet RUX-C800
Och så själva processorn PXA-H800
Tillfällig placering av Ruxen
Slängde in en sluten låda i stora baslådan.
Och så lite sladdsallad där bak. 1 st Reference 1 ch 1 st Reference 4 ch och processorn
Och nu till det roliga.. Justering av allt En hel del pillande och justerande så rockar det som fan i bilen. Bara luta huvet tillbaka och njuta av ljudet