Vtech skrev:
Som både du, jag och ägaren till den där golfen vet var den inte OK när ni gjorde testet på filmen ovan.
Den hade en läckande täckbricka till dumpventilen.Därför förstår jag inte varför du drar upp den filmen så fort du får chansen.
Det rullar många bilar med detta trim nu och jag är säker på att det kommer fler tilfällen i sommar och testa detta.
Jag har faktiskt mätt upp bilar som Fredrik har mätt på maptun.
Jag vet inte om någon v-tech trimmad fil har mätts där.
kanske går det att ordna .
Hej Jonis !
Både du och ägaren till Golfen har verkligen svårt att acceptera en förlust.Ännu värre av dig som är företagsrepresentat.
Första gången så var det katalysator som var trasig, nu på en gång är det läckande täckbricka,och innan racet körde killen ifrån allt enligt han,Saabar på 330 hkr ,S3 på 330 hkr och massa andra bilar.
Men efter att vi har kört började bortförklaringar.
Hur vet du att det handlar om läckande täckbricka när du varken sett det ,känt på det eller varit i närhet av bilen ?Och ägaren har 0.0 koll på bilen..
Hade den haft läckande grejer och det du uppger så hade den aldrig presterat ca 17 sec 100-200 km/h med den utväxling.
Så vart vill du komma fram igentliggen ?
Du spelar blind eller är du verkligen blind att du inte ser hur min bil står sig mot vassare Gti på 320 hkr och andra bilar eller vet du verkligen inte vad en Gti med steg 1 ska prestera,eller tror du att den ska gå lika bra som en Gti 30 Edition med större turbo och en del hårdvara ?
Hur mycket är du insatt i acceleration ?
Har du haft en Gti i 2 år och kört 1000 tals race med steg 1 programvara ?
Mot dåliga förlorare så kommer jag inte att köra mer,vid nästa förlust blir det annan bortförklaring då är det bättre att köra mot seriöst folk som Rian och GTI30EDITION..
Rian
Kör du mot V tech trimmade bilar så vet du vad som väntar suck..