2602
Sök

Fototävling: Inför Årets Gorg-fotograf 2010! TEMAOMRÖSTNING! sid. 42

36 Inlägg
29 september 2009
#541
1. Bild nr.11
2. Bild nr. 10
3. Bild nr.1

Zzzz
937 Inlägg
30 september 2009
#542
1. Bild 3
2. Bild 11
3. Bild 9


Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
1 oktober 2009
#544
1: Bild nummer 11
2: Bild nummer 1
3: Bild nummer 3

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

314 Inlägg
1 oktober 2009
#545
1. 5
2. 3
3. 10

/Erik


9 108 Inlägg
1 oktober 2009
#546
1. 11
2. 1
3. 10


fotointresserad
2 307 Inlägg
1 oktober 2009
Trådstartare
#547
Mindre än fyra timmar kvar att rösta nu gott folk! Skynda skynda!!

Har tenta imorgonbitti så kommer inte att hinna lägga upp resultatet förrens efter lunch. Hoppas ni är okej med att jag prioriterar den först och orkar stå ut med en liten väntan =P
Senast redigerat av Norde (1 oktober 2009)


Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
1 oktober 2009
#548
Norde skrev:
Mindre än fyra timmar kvar att rösta nu gott folk! Skynda skynda!!

Har tenta imorgonbitti så kommer inte att hinna lägga upp resultatet förrens efter lunch. Hoppas ni är okej med att jag prioriterar den först och orkar stå ut med en liten väntan =P
Såklart vi gör, jag gör det iaf! wink

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

fotointresserad
2 307 Inlägg
1 oktober 2009
Trådstartare
#549
1. 11
2. 3
3. 8

Motivering: 11 och 3 är de helt klart mest tekniskt genomförda bilderna, kanske också mest genomtänkta. I 8 faller jag för kompositionen och den lite gamla känslan jag får. Kanske att den hade kunnat beskurits lite.


50 Inlägg
1 oktober 2009
#550
1. 9
2. 8
3. 1

Jag valde dessa bilder för att jag tycke alla levererade en skön feeling. Hade ganska svårt att bestämma mig.. Var flera andra bilder jag var sugen att rösta på! Men dessa var mina favoriter.  Det var flera som vad tekniskt bättre men det är inte allt. smile

Automotive Photographer
oskarbakke.com

R1 driver!
5 128 Inlägg
1 oktober 2009
#551
Tänkte kolla, vad krävs för att va med i tävlingen? Och går det att bara hoppa in här i slutet? Hade varit spännande att se vad man kan göra smile Är dock inte lika duktiga som er andra fotografer här!
Mvh Marcus


fotointresserad
2 307 Inlägg
2 oktober 2009
Trådstartare
#552
_DamnIt skrev:
Tänkte kolla, vad krävs för att va med i tävlingen? Och går det att bara hoppa in här i slutet? Hade varit spännande att se vad man kan göra smile Är dock inte lika duktiga som er andra fotografer här!
Mvh Marcus
Vad som krävs?
tjaa, ett fotointresse är väl allt som krävs skulle jag säga smile Och något att fota med; mobiltelefon, digitalkamera, systemkamera, ja vad som helst som ger en bild =P

Går det lika bra att hoppa in nu mot slutet?
Absolut! Bara roligt att fler folk vill vara med. Det viktiga är ju inte att vinna - det är att delta wink Är trots allt hela tre omgångar kvar så!

Finns inga krav på att man ska vara proffs eller nybörjare, jag är glad för alla som vill vara med smile

Så till nästa omgång förväntar jag mig ett bidrag från din sida nu! ;D


R1 driver!
5 128 Inlägg
2 oktober 2009
#553
Norde skrev:
_DamnIt skrev:
Tänkte kolla, vad krävs för att va med i tävlingen? Och går det att bara hoppa in här i slutet? Hade varit spännande att se vad man kan göra smile Är dock inte lika duktiga som er andra fotografer här!
Mvh Marcus
Vad som krävs?
tjaa, ett fotointresse är väl allt som krävs skulle jag säga smile Och något att fota med; mobiltelefon, digitalkamera, systemkamera, ja vad som helst som ger en bild =P

Går det lika bra att hoppa in nu mot slutet?
Absolut! Bara roligt att fler folk vill vara med. Det viktiga är ju inte att vinna - det är att delta wink Är trots allt hela tre omgångar kvar så!

Finns inga krav på att man ska vara proffs eller nybörjare, jag är glad för alla som vill vara med smile

Så till nästa omgång förväntar jag mig ett bidrag från din sida nu! ;D
Ska göra mitt bästa smile Måste ju inviga systemkameran och stativet med något vettigt! Så ser fram emot att testa att va med lite och se vad man klarar av smile


104 Inlägg
2 oktober 2009
#554
1:3
2:5
3:9

fotointresserad
2 307 Inlägg
2 oktober 2009
Trådstartare
#555
ozman skrev:
1:3
2:5
3:9
deadline för omröstningen har redan gått ut så dessa röster kommer ej att räknas.


fotointresserad
2 307 Inlägg
2 oktober 2009
Trådstartare
#556
RESULTAT OMGÅNG 7 - INREDNING

Tentan avklarad så nu kommer resultatet upp! Omgång 7, inredning! Här följer resultaten:

1. Bild 11  Fotograf: oskarbakke  Poäng: 37

2. Bild 3  Fotograf: 2002tii  Poäng: 29

3. Bild 9  Fotograf: Goran_R  Poäng: 22

______________________________________________________

Och sen resterande:

Bild 5,  Fotograf: Urkas             Poäng: 16
Bild 10,  Fotograf: Norde           Poäng: 13
Bild 1,  Fotograf: Ranoshka       Poäng: 11
Bild 8, Fotograf: mickecorrado   Poäng: 3
Bild 2, Fotograf: Vivendi            Poäng: 2
Bild 4, Fotograf: sirmiro            Poäng: 2
Bild 7, Fotograf: Grabber          Poäng: 2
Bild 6, Fotograf: NxV                Poäng: 1


Grattis till er alla!

Som ni säkert märkt så har vädret ute förändrats de senaste veckorna. På vissa ställen har snön redan fallit medans vi andra har klarat oss undan med frost. Längs ner i söder har ni säkert inte ens märkt av det. Men hursomhelst så märks det nog ute i naturen nu att en ny årstid är på ingång så just det ämnet är det vi ägna oss åt under nästa tema, som alltså är årstid!
Senast redigerat av Norde (2 oktober 2009)


KOMETFOTO
2 247 Inlägg
2 oktober 2009
#557
Tack till alla som röstade på min bild smile

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto

R1 driver!
5 128 Inlägg
2 oktober 2009
#558
Nu med temat årstid, är det bilar involverat då? Eller det är bara en bild som är relaterad, eller visar årstiden nu?


KOMETFOTO
2 247 Inlägg
2 oktober 2009
#559
_DamnIt skrev:
Nu med temat årstid, är det bilar involverat då? Eller det är bara en bild som är relaterad, eller visar årstiden nu?
Det ska alltid vara bil relaterat.

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto

R1 driver!
5 128 Inlägg
2 oktober 2009
#560
Okej, tack så mycket smile



Sök